pondělí 24. prosince 2018

Veselme se radujme se





Od té doby,co se k nim přistěhovala Avril,dcera Christiana,tak je v domě pořád veselo.

Christian: ,,Předpokládám Avril,že tenhle výstřední ubrus jsi koupila ty,že?!"

Avril: ,,Jasně a vypadá super,viď?!"

Christian: ,,No...a proč jsme nepoužili některý z naší výbavy,jistě je z čeho vybírat?!"

Avril: ,,Protože jsou starý!Tenhle má šmrnc."

Christian: ,,Když myslíš..."







Avril: ,,Kdyby mi to nedopadlo s modelingem,mohla bych dělat interiéry a tak,co myslíš tati?!" (haha)

Christian: ,,Bože chraň!A vůbec,nemohla jsi se obléknout k večeři trochu vhodněji Avril?!"

Avril: ,,Jak vhodněji?!Tohle jsou moje nejlepší šaty!A navíc večer jdu do klubu,tak tam přeci nepůjdu za jeptišku?!"

Christian: ,,Nechápu,proč nemůžeš zůstat doma?!"

Avril: ,,Na Štědrý večer mám být doma?!Chci se bavit!"

Christian: ,,No dobrá,ale do půlnoci budeš doma,ano?!"

Avril: ,,Do jedné a vůbec,přestań mě vychovávat.Jsem už skoro dospělá.Pořiď si s Fallon mimino a na něm si můžeš praktikovat své výchovné metody!"







U stolu zavládlo trapné ticho.Avril netuší,co tou hláškou způsobila.

Situaci se snaží zachránit Evelyn,Christianova sestřenice.

Evelyn: ,,Nechme mluvení.Mám už hlad a těším se na tu husu celý den!Fallon,musíš mi dát recept ať ho dám našemu kuchaři,prosím."

Fallon: ,,Ano,napíšu ti ho.Tak dobrou chuť všem!"


Vzájemně si popřejí...







Dál už večeře probíhala relativně v klidu.Po večeři šli všichni společně do velkého salónu,kde stál krásný strom s hromadou dárků.
Nastalo rozbalování,děkování...Christian s Fallon odešli do klidné části domu,protože si chtěl Christian promluvit se svou ženou.Zdá se,že si toho nikdo nevšimnul.Evelyn s Avril stále rozbalovaly dárky...







Christian: ,,Omlouvám se za svou prostořekou dceru."

Fallon: ,,Nemusíš se omlouvat.Ona za to rozhodně nemůže a dřív či později se jí bude muset říct pravda,protože jí bude divné,tak jako všem,proč nemáme dítě!"

Nastalo ticho.Christian se nesměle pokouší sednout k Fallon blíž.







Nakonec Christian promluví...

,,Nemusíme nikomu nic vysvětlovat.Je to naše soukromá věc!Fallon,chtěl bych Ti poděkovat jak jsi skvěle přijala mou dceru.Vím,že je občas drzá.Myslím,že si Tě oblíbila,má tě ráda.Mluví o Tobě hezky.Také bych se chtěl omluvit,že jsem tu nikdy nebyl,když jsi mě potřebovala.Je mi to líto.Přemýšlel jsem.Chtěl bych začít od začátku,pokud mi,nám dáš ještě jednu šanci Fallon,prosím..."

Fallon neměla šanci odpovědět,protože slyšeli,jak někdo běží k nim po schodech...Kdo jiný,než-li Avril...

Fallon se ptá: ,,Co se děje?!Někde snad hoří?!"







Avril: ,,Omlouvám se,nechci rušit!Chtěla jsem Ti Fallon jen poděkovat za ty krásné šaty,moc děkuji.Vezmu si je na silvestrovskou párty.Tak já letím,jdu do klubu.Přijdu asi až ve dvě.Čau."

A už letí po schodech zase dolů...

Christian říká: ,,Neříkal jsem snad do půlnoci?!"

Fallon: ,,Nech jí,musíš jí věřit.Když jí budeš vše zakazovat,jen se to zhorší.Zatím nic neprovedla,tak jí zkus věřit."







Christian: ,,No a co my?!Dáš mi také ještě šanci,i když jsem to už jednou zvoral?!"

Fallon: ,,Christiane,ráda bych,ale stále tu je ta věc,že já Ti dítě nikdy nedám.Dokážeš s tím žít?!"

Christian: ,,I o tom jsem přemýšlel.Avril je plný dům,netuším po kom je tak hrr a tak,zatím mi stačí ona.Ale pokud bychom chtěli dítě a ty budeš souhlasit,můžeme si nějaké adoptovat?!Je tolik možností...Takže dáš nám ještě jednu šanci?!"

Fallon: ,,Ano Christiane,protože jen Bůh ví,proč Tě pořád ještě miluji.Nedáme si víno..."

Christian: ,,Jistě a nepůjdeme do ložnice?!"

Oba se smějí a běží jak malé děti také po schodech,ale na horu do své ložnice a na nějaké víno,prozatím úplně zapoměli....






Přeji Vám krásné a pohodové Vánoce,

La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....