pondělí 31. prosince 2018

Tatyana - Goddess,Sacred Lotus 2018 - Sistine



Fashion Royalty 2018 kolekce SACRED LOTUS ( volný překlad:Posvátný lotus)
Tvář Tatyana Alexandrova - Goddess (ve volném překladu to znamená bohyně)

"Bollywoodská herečka Isha se vrací po dlouhé době na stříbrné plátno a její přátelé ze světa FR jsou všichni přítomní.Setkávají se na paříské premiéře jejího nového hitového fimu Sacred Lotus..."

Oblečení všech přítomných je navrženo v tradičním indickém stylu a rozhodně se tato kolekce řadí mezi nejcennější sběratelské kousky.

- tyhle informace jsem vyhledala na netu,bohužel jsem se už nedopátrala,kdo tuto kolekci navrhoval

- já osobně považuji tuto kolekci za velice vydařenou,myslím,že panenky odpovídají názvu kolekce

- nejvíce se mi od první chvíle líbila panenka s tváří Tatyana,pak Natálka už kvůli krátkému sestřihu a dlouhým kalhotám a nakonec Kyori

- zklamáním je Vanessa,oblečení a doplňky má luxusní,ale coby černoška mi zkrátka vadí,no a ostatní panenky mě nijak nezaujaly ani tolik oslavovaná Isha

- panenku s tváří Elyse si nechávali nakonec a je opravdu luxusní po všech stránkách,ale cenově nedostupná

Tak a teď se budeme věnovat této nádherné bohyni.Ta byla určena hned pod vánoční stromeček.Dorazila společně s Vanessou Fame and Fortune.Nevím,ze které panenky jsem měla větší radost,obě jsou prostě nádhernéMrkající
Jak jsem se už zmínila,jedná se o panenku s tváří Tatyana.Jen tak další už nebude a celkově si myslím,že tato bohyně zůstane jedinou zástupkyní této tváře.
Panenka má krásné šaty v indickém stylu,do praktického a moderního světa nepoužitelné.Časem je předvedu na jiné panenceMrkající.Boty,kabelku a šperky má luxusní,ty budu používat mnohem častěji.
Umyla jsem jí vlasy a účes zrušila.Dlouho jsem o tom nepřemýšlela,bylo to v plánu hned od začátku,co jsem se rozhodla jí pořídit.Má krásné vlasy.Osobně se mi tak líbí víc.
Co se týče jména,tak k ní mě napadají jména jako: Sistine,Malin...Pro jaké jméno by jste se rozhodli Vy?!Děkuji za Váš názorLíbající.





Přicestovala v kompletní výbavě.Šperky má velice luxusní.Líbí se mi prsten,ale mrzí mně u nich,že dost často kloužou z prstů dolů a tak je nepoužívám,nerada bych je ztratila.




Má i krásnou krabici.




Tak a teď fotky mé bohyně....Smějící se...






Učila jsem se jí fotit...na prvních fotkách vypadala až strašidelně a celkově nebylo z čeho vybírat.Mrzelo mě to,protože v reálu byla nádherná a černá jí sluší.Má krásné líčení,ale i to na fotkách vypadalo jak z hororuNerozhodný.





Druhá série fotek a v jiném oblečení dopadlo focení mnohem lépeUsmívající se





Vlasy jsem jí zapoměla vytáhnout a pak,když jsem viděla fotky,tak se mi to natolik líbilo,že jsem jí je tak nechala i po zbytek focení.




Vážně moc se mi líbí a v tomhle ohozu vypadá skvěle nebo máte jiný názor?!?




Má skutečně krásnou,aristokratickou tvářičku.Líbí se mi její líčení.









Myslím,že ona zcela oprávněně nese označení bohyněLíbající.





Tak a to je zatím vše přátelé.Pokud to dobře dopadne,tak z této kolekce ještě chci ubytovat Kyori - Karmu,tak to snad dopadneMrkající...


Chtěla bych Vám poděkovat za Vaší přízeň a doufám,že i v Novém roce se tu budeme i nadále setkávat.Ráda tu přivítám i nové čtenáře,sběratelé...Všem přeji do Nového roku jen to nejlepší,hlavně zdraví,to je nejdůležitější.Děkuji,mám Vás ráda.

Přeji hezkého Silvestra a v Novém roce nashledanou,
La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....