středa 26. prosince 2018

Co přinesl Ježíšek




Ježíšek byl vážně štědrý.Přinesl mi tyto dvě nádherné bohyně v plné výbavě.






První panenka je Vanessa Perrin Fame and Fortune ve volném překladu to může znamenat "sláva a štěstí".Jedná se o clubovou panenku z roku 2017,ovšem k prodeji byla až v létě v 2018,jedná se o gift set.
Abych řekla pravdu,vůbec jsem v ní nepoznala Vanessu,když jsem jí viděla prvně,ale netrvalo dlouho a já zjistila,že jí zkrátka musím mítSmějící se.Líbí se mi jak malbou,takovou Vanessu ještě nemám,tak i luxusní výbavou.Tato ledová kráska má moc hezký účes a tak jsem se rozhodla,že jí ho ponechám.Prozatím....Smějící se....Co se týče jména,tak mě v souvislosti s ní napadají pouze dvě:Valérie a Sofie,víc se přikláním k první variantě.Pokud máte jiné nápady,tak pištěMrkající.







A druhá kráska je Tatyana Alexandrova - Goddess z kolekce Sacred Lotus 2018.Goddess znamená v překladu bohyně a tou tedy ona je.Je to má první panenka z touhle tváří a nejspíš bude i poslední,ale za to je fakt jedinečná.Je nádherná.Přiznám se,že původní účes jsem už zrušila.Vlasy má umyté a volně rozpuštěné.Je nádherná.K ní mě napadají jména jako:Malin,Sistine či Pandora...


Obě panenky budou mít svůj vlastní článek a budou řádně představeny,nebojteMrkající.Pokud máte nápady na jména,tak ráda se nechám inspirovat.Děkuji.






Děkuji za Vaši přízeň a mějte se krásně,
La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....