sobota 29. prosince 2018

Vanessa Perrin Fame and Fortune 2018 - Valérie




Vanessa Perrin - Fame and Fortune (ve volném překladu si to můžeme vykládat jako sláva a bohatství či štěstí)
W Club Exclusive 2017 - Gift Set (dárková sada) z kolekce " La Femme" - nádherná,ultra ženská,navržena návrhářkou Jessy Ayalou

Na panenku jsem čekala velmi dlouho.Byla představena světu někdy v lednu a k prodeji byla až na konci léta.Ke mně cestovala ještě snad déle nebo mi to snad tak připadalo.Očekávala jsem jí tak někdy v září,možná začátkem října.Jenže panenka se během cesty někde ztratila a já už myslela,že mi tato kráska není snad souzená.Nakonec dorazila sice s velkým zpožděním,ale přeci jen jsem se dočkala.Dorazila pár týdnů před Vánocemi a já si jí chtěla hned rozbalit.Původně jsem jí měla mít k narozeninám,ale manžel mě ukecal,ať si jí už nechám rovnou pod stromeček.Řeknu vám,že sem tam jsem měla svrbění,ale odolala jsem.


Jedná se o velký dárkový set.Krabice byla opravdu veliká.Krom krásné panenky s tváří Vanessy,měla u sebe i spoustu doplňků a oblečků.Ještě k té krabici,tak jsem si říkala,že také jí mohli dát do hezkého kufříku,jako jiné panenky z minulosti.Panenka má na sobě slavnostní růžové šaty,jsou moc pěkné,ale upřímně mám plno jiných a hezčích.Šaty uvidíte jindy na jiné panence,které sluší víc,bych řekla.Dále má kimono,kalhotky a černé podkolenky,také uvidíte na jiné panence.Černé 3/4 kalhoty s halenkou,tento komplet se mi líbí nejvíce.Už z toho důvodu,že se jedná o kalhoty,kterých mám velice málo od FR,takže si jich velmi vážím.Návíc barevně neurazí a černou já miluji,to je známá věc.Dále k setu patří velice krásné šperky,dva páry bot a roztomilé dva kufříky.Jsou nádherné a oba plně funkční (také předvedu jindy).

Dnes se chci věnovat převážně samotné panence,která je opravdu krásná a vím,že né každému sedne.Připomíná mi moderní Sněhurku.Vlasy jsem panence prozatím nechala v původním účesu,ale v budoucnu jí je asi rozpustím.Co se týče jména,tak zvítězila Valérie.Tak a teď se jdeme konečně podívat na její fotky....








Panenka přicestovala v kompletním balení.Má velmi bohatou výbavu,jak vidíte.Časem Vám ho postupně ukážu,ale dnes se budeme věnovat pouze krásné Valérii.







Tohle byl první model,který jsem jí vymyslela.A učila jsem se jí fotit...






Valérie






V minulosti bych si takovou panenku nepořídila,kvůli stylu líčení,ale nejspíš už stárnuUsmívající se...Nemůžu se na ní vynadívat.Vážně z ní mám moc velkou radost.Je nádherná.Vím,že se Vám asi Vanessy už zajídá,ale mě tato tvář naopak neomrzí asi nikdy.Kéž by ještě vyrobili tu se zavřenou pusinkou,byla taková něžnější a na těle FR2 není ještě ani jedna jediná.






Valérie











Je nádherná











Valérie










Valérie - tento styl se mi k ní moc líbí.Nevím,jestli jí vůbec někdy uvidíte v mých příbězích...netuším,jakou roli by měla hrát?!?











Tak co říkáte na Valérii?!?


Děkuji za Vaší návštěvu a mějte se krásně,
La Micha & její panenky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....