úterý 31. prosince 2019

Silvestr 2019 - část druhá




Z jídelny se přesunuli do obývacího pokoje...






Zdá se,že Mia s Fallon si mají co povídat...Vyrušila je Elena,která vtrhla do obývacího pokoje jako velká voda...






Marco: ,,Chceš nám zbourat dům,Eleno?!"

Mia: ,,Vrátili jste se z večírku brzo..."

Elena: ,,Byla tam nuda.Upravím se a vyrazíme na jinou párty..."

Marco: ,,Máme hosty,nechceš představit svého společníka?!Posaďte se."

Elena: ,,Jo jistě.Ahoj.Můj snoubenec Lukas a tohle je Chris ehm...s manželkou...omlouvám se,ale teď nevím jméno...?!"

Fallon: ,,Jmenuji se Fallon.Těší mě,že Tě poznávám..."











Elena se zase předváděla.Marco začínal zuřit a Christian se dobře bavil,protože svou bývalou přítelkyni už znal a věděl co dokáže...











Elena se zvedla,začala se ovíjet kolem svého přítele a pošeptala mu,že se jde upravit a za chvíli přijde...Celé je to jen divadlo pro Christiana.






Mia se začala bavit s Lukasem,aby zachránila trapnou situaci.Bylo jí mladíka líto a svou švagrovou by uškrtila za její nevhodné chování.Marco zuřil a musel se ovládat,aby nevyletěl.Nikdo nepostřehl,že Christian si odskočil na toaletu...











Elena: ,,To jsem se tě lekla.Co tady v patře děláš,zabloudil si?!"

Christian: ,,Ne.Je mi líto Tvého snoubence,jsi stále krásná,ale potvora Eleno."

Elena: ,,Žárlíš?!"

Christian: ,,Nemám důvod.Je to pryč Eleno a to už dávno.Měla by jsi konečně dospět miláčku a přestat se chovat,jako rozmazlený fracek dřív,než tomu Tvému krasavci dojde trpělivost,tak jako kdysi i mně!"

Elena: ,,Si nafoukaný pitomec.Vždyť ty tu svou rádoby ženušku také nemiluješ?!"

Christian: ,,Možná,ale Tebe také ne drahoušku."

Christian odešel a nechal zuřící Elenu stát na chodbě v poschodí.Ani jeden znich nepostřehl,že je někdo poslouchal...











Lukas: ,,Tak tady Tě mám zlatíčko.Jsi v pořádku,zdáš se mi rozrušená?!"

Elena: ,,Ano,jsem v pořádku.Jen jsem se lekla obrovského pavouka v koupelně.Můžeme už jít."

Lukas: ,,Ano,půjdeme.Moc Tě miluji.Už jsi přemýšlela nad termínem svatby?!"

Elena chtěla něco odpovědět,ale všimla si,že dole v hale je rušno.Asi se jdou všichni projít,aby jim slehlo,jí napadlo...Ještě zachytila pohled Christiana a zase se jí udělalo slabo.
Co má udělat proto,aby konečně na něj zapomněla?!?






Do Nového roku Vám přeji všechno nejlepší,hlavně zdraví a štěstí.Osobně si přeji a doufám,že nadcházející rok bude lepší a doufejme i s menšími ztrátami.

La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....