čtvrtek 26. prosince 2019

S čím Ježíšek překvapil




Je to snad první panenka s touhle tváří,která mě opravdu natolik navnadila,že jsem po ní zatoužila jí mít ve své sbírce.Sofistikovaná Dasha na mě působí jako dáma a tak trochu i zranitelným dojmem.Má krásné šaty a kábátek se mi také moc líbí.O špercích nemluvě.Krásné,smutné oči,aspoň tak na mě působí a rezavé vlasy skvěle vytváří úchvatný celek panenky.Upřímně nevím,jestli bude vystupovat v mých příbězích,netuším co by měla hrát a koho,ale mám z ní velkou radost i když větší pravděpodobností bude,že se z ní stane vitrínková panenka.
Jména mě k ní napadají tato:Serafina,Adelaida,Alexandra a Nina.Názory prosím pište do komentáře,díky.






A u tohoto krasavce jsem nezaváhala ani v jediném okamžiku,že bude můj.Přesně můj typ.Dravčí pohled a krásné oblečení,co víc si přát?!Je prostě k sežrání a pro něj mám už dávno vymyšlený příběh,snad vás bude bavit,i když jsem se ještě tak úplně nerozhodla jestli to bude hezký prevít nebo hezký a kupodivu fajn mužský,no uvidímeSmějící se.
A jeho vidím buďto na Gabriela nebo Antonia,tak prosím o vaše názory.Moc děkuji.






Oblečky od Jany Edrové,těch není nikdy dost.

No,když se nad tím tak zamyslím,vůbec nešlo o překvapení,vše jsem měla objednané dlouho a jen to čekání bylo utrpení,ale dočkala jsem se.

Těším se na Vaše novinky a dárečky v podobě panenek apd...

Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....