úterý 31. prosince 2019

Silvestr 2019




Tak tu máme poslední den v roce a já jsem si pro Vás připravila článek s naší "starou" partou přátel.V příběhu uvidíte manželský pár a to můj nejoblíbenější Miu s Marcem,Christiana s Fallon a nezbednou Marcovu sestru Elenu a novou postavu.
Christian s Fallon přijel do Paříže na dovolenou a při té příležitosti dostal pozvání od svého kamaráda Marca,aby společně oslavili Silvestra a zároveň příchod Nového roku.
Snad se Vám příběh bude líbitUsmívající se....






Mia: ,,Jsem tak moc ráda,že Tě konečně poznávám Fallon.Je to celkem ostuda,že až dnes se konečně vidíme,přitom naši muži jsou letitý přátelé."

Fallon: ,,Ano,také Vás oba ráda konečně poznávám.Marca jsem sice zahlédla na naší svatbě,ale tam nebyl čas na lepší popovídání si.Děkujeme za pozvání,je to od Vás milé."

Mia: ,,Rádo se stalo,my děkujeme,že jste pozvání přijali.A jak se Vám vlastně líbí Paříž?"

Fallon: ,,Je kouzelná,přesně takovou jsem si jí představovala.Jsem tu poprvé a doufám,že né naposledy."

Mia: ,,To určitě ne.U nás jste vždy vítáni."

Fallon: ,,Děkujeme."






Fallon: ,,A jak jste strávili vánoční svátky?"

Mia: ,,Většinou jsme u našich v Irsku,ale letos jsme zůstali doma.Malá byla nemocná a tak jsme jí nechtěli cestou unavovat.Do Irska poletíme na Velikonoce,snad to dopadne.Člověk by raději neměl moc plánovat,že (smích) ?"

Fallon: ,,Ano,to je pravda.Těšila jsem se,že malou uvidím.Kde vlastně je?!"

Mia: ,,Dnes nám jí s radostí hlídá Marcova sestra Vanessa.Ty dvě se milují.Pozorovat je,je někdy dost srandovní."

Fallon: ,,Máte štěstí.Myslím v tom,že Vám Bůh nadělil dítě."

U stolu zavládlo trochu trapné ticho.Nikdo nic neříkal.






První se vzpamatoval Marco a začal nové téma...

Marco: ,,Mimochodem,kde jste nechali Avril?!"

Christian: ,,Letos odletěla na Vánoce k prarodičům.Snad je vzala konečně na milost."

Marco: ,,Rád bych jí poznal.Jak jí jde škola?"

Christian: ,,Poznáš,rádi bychom Vás pozvali k nám do Londýna,až budete mít cestu nebo si budete chtít udělat výlet,tak u nás máte dveře otevřené.Škola jí jde na výbornou,jsem jedině rád.Sice má vícero zakázek v modelingu a tak se zdá,že se jí kariéra konečně rozjíždí,ale skvělá škola ničemu neuškodí.Kdyby bylo nejhůř,jednou převezme mé podniky."

Marco: ,,Máš to dobře promyšlené,ale děti si často dělají co chtějí.Jsem rád,že Melody je zatím ještě příliš malá,aby se řešila škola,kluci...Toho se jednou bojím.Myslím,že zabiju každého,kdo se k mé malé holčičce přiblíží..."

smích u stolu






Christian: ,,No vidíš?!Já to raději přehlížím,jinak bych se musel zbláznit.Avril je už plnoletá,nemůžu jí nic zakazovat nebo přikazovat.Zatím si žádného přítele domů nepřivedla a já se raději na nic neptám a mám klid."

Mia: ,,Ano,je to zbytečné se tím rozptylovat.Tak se pustíme do jídla,skočím ještě pro příbory,na ty jsem tak trochu zapomněla (smích) ...."











Christian: ,,Marco,víš něco o Izabelle?!"

Marco: ,,Bože Christiane,ty nedáš pokoj?!Doufal jsem,že Tě to už přešlo?!"

Christian: ,,Jen jsem se zeptal.Nic víc."

Marco: ,,Upřímně já také nic moc nevím.Je to kamarádka hlavně Mii.Vím,že s modelingu definitivně odešla a naplno se věnuje svému podnikání,víc nevím.Natož abych věděl,jestli je sama nebo ne,na to se mě ptáš,že?!"

Chris: ,,Omlouvám se,vím že je to pitomé."

Marco: ,,Ano,to tedy ano.Máš manželku.Fallon je krásná žena,je chytrá a miluje tě,to vidí každý a ty si toho vůbec nevážíš!!"

Chris: ,,Máš pravdu.Fallon je skvělá ženská,vím to moc dobře sám a dokonce jí mám i rád,ale lhal bych,kdybych Ti tvrdil i sám sobě,že k Izabelle už nic necítím."

Marco: ,,Chlape já se z Tebe zblázním!Já mám také starosti,aby jsi věděl?!"

Chris: ,,Prosím tě a jaké?Ty Miu miluješ o tom žádná a ona Tebe."

Marco: ,,Ano,s Miou je vše v pořádku.Tak si představ,že asi máme nevlastního bratra?!Dozvěděli jsme se to u notáře.Docela šok,to Ti tedy povím.Nejspíš bude soud,pokud se nedomluvíme.Chce totiž v bance svůj podíl.Nechal jsem to zatím být,až po Novém roce to budu řešit.Jsem rozhodnutý o náš majetek bojovat,nic mu nedám zadarmo!Otce bych nejradši zabil,kdyby už nebyl mrtvý.Představ si,že vedl dvojí život?!S naší matkou a s milenkou se kterou měl dalšího syna!A aby toho nebylo málo,tak Elena se rozhodla vdávat.Na Štědrý den k nám přivedla svého snoubence,aby nám ho představila.Málem jsem ho zabil hned,ale vypadá a chová se slušně.Nevěřím,že to Elena myslí vážně?!Abych byl upřímný,myslím že je to jen další její provokace.Měl si vidět,jak se rozzářila,když se Mia zmínila,že k nám přijdeš s manželkou na Silvestra?!Pořád čekám,kdy zase ztropí nějaký cirkus!!"

Christian: ,,Páni,to jsou tedy věci a máš pravdu.Takové starosti bych tedy mít nechtěl.Tak snad s bratrem se to nějak vyřeší a radím Ti po dobrém se s ním raději domluv.Soudy pokud možno raději z toho vynech.Koneckonců Anna Ti řekla to samé,ne?!"

Marco: ,,Ano,ale protože je to sestřenice,tak mě nemůže zastupovat,ale radit se můžeme.Domluvila mi svého kolegu."

Christian: ,,Elena je číslo,ale kdoví?!Třeba je skutečně zamilovaná a chce se usadit?!"

Marco: ,,Tak naivní nejsem a myslím,že tomu také sám nevěříš?!"

Chris: ,,No,časem se ukáže jak to je a stejně tu spolu nic nevyřešíme.Raději se vrátíme k našim dámám..."






Konec první částiSmějící se....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....