neděle 19. ledna 2020

Jessy




Konečně jsem se také dostala k této nádherné Vanesse,která dostala jméno Jessy.Prostě mi k ní sedí a jsem stejně už na tohle jméno u ní natolik zvyklá,že ho měnit nebudu.
Pro Jess nemám zatím vymyšlený příběh a kdoví,jestli se vůbec do něj dostane?!Původně měla být bývalou přítelkyní Nicka.Přijela mu dělat ze života peklo a zároveň ho získat zpět,ale nakonec jsem od toho odstoupila a pak mě napadlo,že by se mohla hodit ke Gabrielovi,ALE k němu se mi více líbí jiná kráska a tak mám dilema...Asi bych je měla spolu vyfotit a podle toho se rozhodnout...No uvidíme...

Tak tady máte krásnou JessyUsmívající se....











Moc se mi líbí její celkem jemný make-up.






Musím co nejdříve jí nafotit s Gabrielem a uvidíme co vymyslím.Pokud bych je nechala spolu,tak už trochu scénář mám.Jenže ke Gabrielovi se mi také líbí Selena.(Že nevíte kdo to je?!Jedná se o tvář Eugenia a je to nejlepší kamarádka TasminSmějící se,tak pátrejteMrkající.)






Tvář Vanessa - má Jessy











Přeji krásnou neděli,
La Micha & její panenky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....