pátek 27. března 2020

Přátelské posezení




V příběhu se objeví nová postava a tím je Gabriel Anthony,nevlastní bratr Marca.Nevěděli o sobě,až po smrti jejich otce se vše provalilo.Marco není s novou situací vůbec smířený,bolí ho zrada otce a v bratrovi vidí jen to nejhorší,nechce mu dát šanci se více sblížit a navíc je rozzuřený i kvůli majetku.S bratrem se soudil a Marco prohrál,musí se dělit i se svým nevlastním bratrem.Mia se snaží bratry dát dohromady,nemyslí si,že Gabriel jde jen po penězích....






Gabriel: ,,Mio je mi líto,že Marco nechce se mnou vůbec mluvit a vyslechnout si mě a teď,když soud dal za pravdu ještě i mě,tak mi asi nedá šanci už vůbec s ním někdy promluvit.Co myslíš,co mám dělat?!"

Mia: ,,Gabe je mi to tak líto.Marco teď zuří,dej mu čas.Zkusím s ním promluvit a snad mu dokáži domluvit,aby Ti dal šanci.Nejvíc ho bolí zrada otce."

Gabriel: ,,Ale za to já přeci nemůžu?!Otec nepodvedl jen jeho,ale mou matku a mě také."

Mia: ,,Však já vím,ale jak říkám,dej Marcovi čas,je prchlivý a potřebuje se s novou situací smířit."

Gabriel: ,,A nebudeš mít doma zle,pokud zjistí,že se spolu scházíme?!Aby to nechápal špatně?!"

Mia: ,,Řekla jsem mu o Tobě a co si myslím já.Sice bručel a pár dní se mnou moc nemluvil,ale on mi nikdy nic nezakazoval.No nelíbí se mu to,ale musí se s tím smířit.Nevlastní sestry jsou na Tebe zvědavé,zakázal jim se s Tebou scházet,ale oni jsou všichni dost tvrdohlavé a umíněné,že věřím pokavaď se budou chtít s Tebou sejít,tak se sejdou,i kdyby se Marco postavil třeba na hlavu.Víš,Marco si rád o sobě myslí,že je hlava rodiny,rád se o všechny stará a dělá to vlastně už celé roky,vlastně i když otec žil,byl to Marco kdo se staral o rodinu a měl za ní zodpovědnost,je to hrdý muž."

Gabriel: ,,Znala jsi ho,myslím našeho otce?!"

Mia: ,,Ne,osobně jsme se nesetkali nikdy.On nesouhlasil s Marcovým rozhodnutím si mě vzít.Jak vidíš,Marco si většinou prosadí vše.Jaký vlastně byl,jak jsi vnímal ty svého otce?!"

Gabriel: ,,Vzhlížel jsem k němu,přál jsem si být jako on.Teď si tím už nejsem tak jistý.Ják nám všem mohl tak lhát?!"

Mia: ,,Upřímně,v životě jsme se nepotkali,ale neslyšela jsem na něj nic pěkného."

Gabriel: ,,Raději změníme téma.Jsi skvělá žena,Marcovi závidím."

Mia: smích ,,Ó děkuji.Copak takový fešák jako ty nemá přítelkyni?!Musíš mít spousty žen."

Gabriel: smích ,,Jako mnich skutečně nežiju.Pár přítelkyní jsem měl,ale s žádnou jsem si nedokázal představit svou budoucnost a nebo když ano,tak dotyčná nechala mě."







Mia: ,,Ó ty chudáčku,myslím,že tady v Paříži máš velkou šanci potkat svou životní lásku.Podívej se na mě a na Marca,jak nás svedl život zvláštně dohromady.Neříkám,že vše bylo ideální,i my jsme si prošli svým,ale dnes jsme spolu štastní a máme i dcerku Melody."

Gabriel: ,,Vidíš?!Já jsem vlastně strýček?!Neuvěřitelné..."

Mia: ,,Jak vlastně dlouho zůstaneš?!"

Gabriel: ,,Nevím.Abych řekl pravdu,nevím jestli se vůbec chci vrátit domů?!Chci začít nový život,ale ještě nevím kde.Chci dát dopořádku vztah s bratrem,myslím že bez toho nebudu mít nikdy klid."

Mia: ,,Rozumím Ti a já Ti s tím pomůžu,neboj."

Gabriel: ,,Už jsem říkal,jak jsi úžasná?!"

Mia: smích ,,Ano,několikrát."







Gabriel: ,,Hmm...,ale jedna žena mě tady zaujala,tedy když odmyslím Tebe,tak Tvá zaměstnankyně.Má nádherně dlouhé nohy,rty které svádí k hříchu a ty oči...Řekni mi něco o ní,má přítele,co o ní víš?!"

Mia: ,,Jmenuje se Selena.Pochází ze Španělska a u mě pracuje asi tak přes rok,nevím přesně.Ve svém oboru je skvělá.Nerada bych o ní přišla,je příliš dobrá a nebylo by snadné za ní najít náhradu.Myslím,že momentálně s nikým nerandí.Víš,my sice spolu pracujeme,ale víc se s ní přátelí Tasmin,ta by Ti mohla asi říct víc.Ovšem tohle vím i já,že pokud s ní budeš chtít randit,nebudeš to mít snadné."

Gabriel: ,,Jak to myslíš?!"

Mia: ,,Selena je...jak to říct?!Nerandí s každým,je moc chytrá a trochu taková..."

Gabriel: ,,Dámička?!"

Mia: smích ,,I tak se to dá říct.Ano."

Gabriel: ,,Jenže zlato,já nejsem jen tak někdo a mému šarmu neodolá."

Mia: ,,Jak myslíš,ale varuji Tě předem,že Selena nepatří mezi ty krátkodobé vztahy na jednu a více nocí a pak dost.Není taková,to jsem už poznala."

Gabriel: ,,A kdo tu mluví jen o pár nocí?!"







V podobném duchu se bavili i nadále a dobře se u jídla bavili.Vůbec si nevšimli,že je někdo už delší dobu pozoruje od jiného stolu...






Selena: "Pch...takový frajírek.Co na něm Mia vidí?!Chudák Marco s Melody."





Tak a ještě jsem vložím fotky s Gabem a se Selenou a pak s Jessy a vy můžete psát do komentářů,která kráska by se k němu hodila více.Mám scénáře pro obě varianty,takže v pohodě a díky za Váš tip.





Gab a Selena

Gab a Jessy






Přeji Vám krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Narozeniny

  Belle má narozeniny a neprobíhají úplně ideálně.Leo totiž pozval na oslavu i Sofii,aby jí oficiálně Belle představil a už kvůli tomu je na...