neděle 22. března 2020

Svatební šaty a růže




Přeji krásný sobotní večer.

Vážně nevím,kdy se dostanu ke psaní příběhů,ale aspoň pro potěšení vkládám fotky něžné Lilly ve svatebním.Šaty mám už delší dobu a jsou od Martiny P.,ale teprve nyní jsem se dostala k tomu,abych je vyfotila.Původně jsem je měla v plánu pro jinou panenku,ale nebylo to ono.Pak mě napadla Lilly a vida,šaty přímo stvořené pro ni.Moc se mi v nich líbí a doufám,že i Vám se bude líbit.
Šaty jsou krásné,jak pro éterickou princeznu/nevěstu.Moc se mi líbí čelenka s růží s dlouhým závojem a kytice je dokonalá.Překvapila mě barva růží,já sama bych zvolila jinou,ale musím uznat,že světle žlutá je půvabná.Ano,moc se mi tyto šaty jako celek líbí.Má panenka je v nich nádherná.







Lilly






Světle žluté růže jsou půvabné.






Něžná nevěsta.






Tato panenka byla pro mě zkouškou,jestli odolám nutkání jí vlasy mýt a narovnávat je.Nemám tu potřebu.Právě ty vlny jí dělají tak éterickou a něžnou.






S Lilly jsem měla velké plány,ale asi od příběhu který jsem zamýšlela opustím.Možná se k němu vrátím někdy v budoucnu,ale neslibuji.Zatím zůstane ve vitrínce a bude mi dělat radost.





Lilly





Přeji dobrou noc,
La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Narozeniny

  Belle má narozeniny a neprobíhají úplně ideálně.Leo totiž pozval na oslavu i Sofii,aby jí oficiálně Belle představil a už kvůli tomu je na...