pátek 3. dubna 2020

Airla v krásných šatech od Martiny P.




Na tyhle šaty jsem se obzvlášť těšila,až je budu fotit.Jsou nádherné a panence sedí dokonale.Jako modelku jsem si vybrala Airlu a myslím si,že jsem zvolila dobře.Tahle barva jí sluší.






Tohle je moc pěkná Erin.Jak vidíte,tak cop jsem jí nechala.Přiznám se,že nemám odvahu jí vlasy rozpouštět,i když mě to jednu dobu hrozně lákalo,jak by panenka vypadala v rozpuštěných vláskách.Na flickru je toho dost,ani už nevím,co mě tehdy odradilo,ale nechám jí cop a tečka.






Líbí se mi její jemná malba.Je dokonalá.






Líbí se mi,že Martinka ke každému modelu vyrobí šperky a různé doplňky.






Fotek asi bude vícero,nemohla jsem se rozhodnout...






Je prostě nádherná.






Airla
















Už se moc těším,až skončí tohle zatracené období a budu si moct zase něco hezkého objednat u Martinky.






Jsem ráda,že jsem tenkrát do téhle krásné panenky šla,i když jí nemám komplet.






Přeji Vám krásný víkend,
La Micha & její panenky.

PS.: Vím,že je tohle pro mnohé z Vás hodně těžké období.Také mě to stresuje,ale musíme věřit a doufat,že zase jednou bude dobře.Já mám zas konečně čas na své panenkyUsmívající se.Tak se držte přátelé.

La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...