sobota 11. dubna 2020

Jacqueline




Tohle byla má první Poppy Parker.Někdy se divím,že z té úžasné kolekce,jsem si vybrala právě ji.Červené rty a platinové vlasy nejsou zrovna mým šálkem kávy.Měla ovšem úžasnou výbavu a celkově to byl krásný set v krabičce,mám jí do dnes(myslím tu krabiciSmějící se,ale samozřejmě i vše,co patřilo k ní).
O panence jsem uvažovala,že jí pošlu dál,ale nakonec jak vidíte...zůstala.Od výrobce má drobnou vadu.Chybí jí kousek rtěnky a na tváři má škrábance.Trochu mě to rozladilo,ale smířila jsem se s tím.






Zde je to pěkně vidět,jak chybí kousek rtěnky a poškrábaná tvář.






Dostala jméno Jacqueline a pracuje v umělecké galerii u Rosalie.Zatím nebyla příležitost jí obsadit do příběhu.






Košile je od Fashion Royalty.Jackie(tak jí říkám zkráceně) to má jak košilové šatySmějící se.Ostatní doplňky jako střevíčky,kabelka,pásek a náušnice jsou její.






Přeji krásné Velikonoce i v době,kdy je karanténa.
Mějte se krásně,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...