úterý 14. dubna 2020

V pasti




Po dlouhé době uvidíte Tasmin a dokonce s novým účesemSmějící se.Trochu Vás uvedu do příběhu...Elena zavolala Tasmin a požádala jí o schůzku.Potřebovala si s někým promluvit.Elena se má vdávat,ale není si svým rozhodnutím tak úplně jistá....

Tasmin: ,,Eleno,stalo se něco?!Zněla jsi divně?!"

Elena: ,,Nenene,jsem v pořádku.Omlouvám se,nechtěla jsem Tě vyděsit.Jen jsme se dlouho neviděly..."

Tasmin: ,,Jo jistě,tak chceš jít na holčičí nákupy nebo chceš pomoct s něčím ohledně svatby..."

Elena: ,,Svatbu mi raději nepřipomínej."

Tasmin: To se už opravdu dívala na Elenu s obavou a mračila se.

Elena: ,,Napadlo mě,že bychom poseděly,povídaly si a tak....tedy,jestli máš čas a nějak tě nezdržuji?!"

Tasmin: ,,Dnes se chováš divně Elen.Čas mám.V práci jsem pro dnešek skončila a Nick přijde domů později,mají zápas.Tak kam půjdeme?!"

Elen: ,,A co k vám,pokud by Ti to tedy nevadilo?!Asi by tam byl klid..."

Tasmin: ,,Můžeme jít k nám,cestou si něco dobrého koupíme."

Tasmin v duchu kroutila hlavou a nechápala,co to má znamenat.Tuhle Elenu neznala a začínalo jí to děsit.












Tasmin: ,,Tak a jsme doma.Můžeš se tu porozhlédnout a někam se posaď,já zatím připravím jídlo a pití."

Elena: ,,Dobře a děkuji.Máte to tady hezké."

Tasmin: ,,Díky,ale asi Tvůj styl to tak úplně nebude,že?!"

Elena: ,,Já vlastně nevím,jaký styl se mi líbí..." a zhluboka si povzdechne...
















Elena: ,,Vážně to tu máte hezké.Myslím,že se tento byt k Vám dokonale hodí.Ale až přijdou děti,tak to tu bude pro Vás všechny dost malé,si myslím."

Tasmin: ,,Díky.To asi ano,ale děti ještě neplánujeme.Domluvili jsme se s Nickem,že si zatím vystačíme spolu.No a kde vy se vlastně s Lukasem usadíte po svatbě?!"

Elena celá sklesne a odpoví: ,,Lukas se chce vrátit do Ameriky.Takže asi někde tam..."

Tasmin: ,,Do Ameriky?!To je pěkná dálka?!Tobě se tam nechce?!"

Elena dlouho mlčí...







Tasmin: ,,Eleno,tak mi už řekni,co je za problém?!" a všimla si,jak Elena potlačuje pláč.






Elena se zhluboka nadechne a vydechne.Setře hřbetem ruky uniklou slzu a začne mluvit...

,,Víš,nevím jestli se mám vdávat zrovna za Lukase?!Líbil se mi a začít s ním chodit se mi zdálo jako dobrý nápad.Líbilo se mi,jak se mi dvořil,nosil mi různé dárky,posílal květiny.Staral se o mě,jak o princeznu.Vlastně to dělá pořád.A...můžu Ti upřímně říct,že je to můj nejlepší milenec,jakého jsem kdy měla."

Tasmin: ,,Dokonalost sama,kde je tedy problém?!" i když Tasmin už tušila...

Elena: ,,Nemůžu s ním dýchat.Pořád mě kontroluje a to ve všem.Nejhorší na tom je,že jsem snad na něm závislá nebo co?!Když jsem s ním,dělám vše,co chce on.Mám pocit,že se jeho neustálou péčí udusím.Když jsem sama nebo teď tady s Tebou sedím,uvědomuji si,že to není v pořádku.Nemělo by to tak být.Jenže s tím nic nedokážu udělat.Změnit to."

Tasmin: ,,Eleno,proboha jestli máš pocit,že s Tebou manipuluje,tak rychle pryč!"

Elena: ,,Nedokážu to.Né jednou jsem si řekla,že se rozejdeme a svatbu zrušíme.Řekla jsem mu o svém strachu a dopadlo to tak,že mě zase dokonale přesvědčil o opaku.Prý mě chápe,že mám strach,je to velký skok,ale bude se mnou,postará se o mě..."

Tasmin: ,,Tak dost.Pokud vážně chceš konec,tak Ti pomůžu.Půjdeš k Marcovi,vše mu hezky řekneš a svatba se zruší.Vyřešeno."

Elena: ,,To nejde...Vše je už zařízené,catering,pozvánky a oznámení jsou už také v tiskárně,šaty...Nemůžu to zrušit.Možná má pravdu.Je to jen strach z neznámého,uklidním se a bude vše v pořádku..."

Tasmin: ,,Nevím koho se tu snažíš přesvědčit,zda sebe či mě?!"







Ještě chvíli se snažila Tasmin Elenu přesvědčit,ale Elena oponovala a bylo vidět,že má strach...






Vyrušil je Nick,manžel Tasmin...

Nick: ,,Zdravím dámy,nenechte se rušit.Jdu do sprchy..."

Elena toho využila a rychle se rozloučila s Tasmin.Vynutila si slib,že bez ní nic nepodnikne.Doslova utekla z bytu...






Nick: ,,Kde je Elena?!Snad neodešla kvůli mě?!"

Tasmin: ,,Miláčku pojď ke mě.Potřebuji s Tebou něco probrat..."

A tak Tasmin řekla svému manželovi vše,co se dozvěděla od Eleny.Přidala k tomu svůj názor a chce vědět,co si o tom myslí Nick...

Nick: ,,Pokud to tak vážně je,tak by to mohl být velký problém.Elena asi nebude schopná se sama rozhodnout,na druhou stranu se plést někomu do života?!To je těžké rozhodnutí.Možná bych to řekl Marcovi.Pokud jde o Elenu,je schopný všeho."

Tasmin: ,,Právě.Bojím se,abych neudělala zle v rodině.Jak na Tebe působil Lukas?!"

Nick: ,,No,na pivo bych s ním asi nešel.Nesedí mi a teď už vím proč."

Tasmin: ,,Nebo to mám probrat s Miou?!"

Nick: ,,Když to řekneš Mie,tak to můžeš říct rovnou i Marcovi.Nevím...Asi bych ještě počkal a zkusil promluvit za pár dní znovu s Elenou...Třeba opravdu má jen pocuchané nervy ze svatby a teď vše může vnímat jako nátlak,kdoví?!"

Tasmin: ,,Počkám a pak si s ní znovu promluvím..."






Moc mě zajímají Vaše názoryMrkající...

Přeji krásný týden,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...