středa 29. dubna 2020

Erin Salston - Your Motivation - krásná Nina




The Nu Face Collection - W Club Exclusive
Erin Salston - Your Motivation ( v překladu to znamená něco jako Vaše motivace) 2019

Musím se Vám přiznat,když jsem viděla poprvé tuto Erin na promo fotkách,tak jsem si říkala,že ušetřím,protože se bez ní obejdu.Pak se začala objevovat na flickru a já se totálně do ní zbláznila.Včera mi přišla,takže jsem měla VánoceUsmívající se.Hned jsem jí vybalila,důkladně prozkoumala a připravila na focení.Mám z ní velikánskou radost.Je dokonalá.Hrozně moc se mi líbí a jak vidíte,mám jí komplet.Má úžasnou výbavu.Tedy,ten kabát mě původně moc nenadchnul,ale pak mě napadlo,že úplně marný nebudeMrkající.Sexy košilka je sice krásná a miluji spodní prádlo a krajky,ale v tomhle případě bych uvítala třeba i jednoduché šaty,proč jí k tomu neušili šaty místo košilkyNerozhodný?!?Hrozně moc se mi líbí ostatní doplňky.Má luxusní boty,já bych se sice na takových jehlách zabilaSmějící se,ale jsou luxusní.Psaníčko se mi také moc líbí a šperky,tak to jsem úplně slintalaSmějící se.Nejsou zbytečně přezdobené a přesto vypadají luxusně.Zamilovala jsem se do zlatého řetízku se srdíčkem.TO CHCI I PRO SEBESmějící se.Tak,konec mého vzdychání a jdeme na fotky,konečněMrkající...






Krásné doplňky.






Zde má už umyté vláskyS vyplazeným jazykem a je připravená na focení.Je krásná.Líbí se mi barva vlasů a její líčení.Líbí se mi na ní všechno.S ní mám tři panenky s tváří Erin,ale musím Vám říci,že ona je pro mě TOP.Ale pssst,ať ostatní nežárlí.






Tak překrásná tvářička.
Jejda,ještě jsem Vám jí ani nepředstavilaUsmívající se.Takže dovolte,abych Vám představila krásnou NinuLíbající.






Pro Ninu mám skvělý životopis a i příběh.Jen nevím,kdy se k tomu dostanuNerozhodný.Nemůžu pracovat na vícero příběhů,pak mě to stresuje,protože nestíhám a přestává mě to bavit.Letos pracuji na Eleně a Lukasovi a na nových postavách jako je Gab s Jessy,sem tam něco přihodím vedle,ale žádný nový příběh nebo dějovou linku letos tvořit nebudu.Chtěla jsem se vrátit i k postavě Michell (Barbie boubelka),ale čas není nafukovacíZamračený.Musí vše počkat...






Krásná tvář a ten šperk chciSmějící se.






Tohle tričko jsem kupovala právě pro tuhle panenku.Nikdy nekupuji oblečení pro panenky jen tak,přemýšlím pro kterou co bude a mám určitou představu,co které by mohlo slušet.Moc se mi v tom líbí,jak Vám?






Psaníčko a luxusní boty,jsem nadšená.






Tento model se mi na ní líbí možná o kapku víc,i když mám podezření,že Nině bude slušet všechnoUsmívající se.






Nina






Ve výbavě má úžasné zlaté sponky,chtěla jsem jí je dát,ale byl to marný boj.Vůbec mi to nešlo,možná až zkrátím nehty,tak se mi to povede.






I když je dnes deštivo,tak Vám přeji hezký den.

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...