sobota 2. května 2020

Adriana




Tohle je má druhá Barbie v mé sbírce (první je Barbie baculka) a nejspíš také i poslední.Přeci jen Fashion Royalty je jiná liga.Tím se nechci dotknout těch,co sbírají Barbie.Každého věc.
Tato Barbie si mě získala svým milým obličejem a pohyblivým tělíčkem,i když mě se zase tak moc pohyblivé nezdá a tělo se mi zdá neforemné.Má tvar obdélníku,což není moc lichotivé pro ženskou.Žádná prsa,zadek,boky,pas...S nohou mám stejný problém co u Poppy Parker,nelíbí se mi ten zlomený kotník,když jí dám podpatky.Vypadá to blbě a najít pro ni vhodné boty je také umění.Nevím,kde ostatní berou boty pro tyhle panenky?!Přesto všechno jsem si jí oblíbila a už se jí nedokážu zbavit.Dost si s ní vyhraju.
Dala jsem jí jméno Adriana a dnes Vám ukáže několik oblečků od Jany Edrové.






Mikina je nová,sukni mám už delší dobu,ale skvěle se to k sobě hodí,nemyslíte?Jak jsem zkoušela,tak vše v pohodě obléknou jak Poppy Parker,tak i Nu Face.Přesto se mi ta mikina líbí nejvíc na této Barbie.






Adriana






Moc se mi v tomhle oblečku líbila,taková slaďoučká.






Tyhle šaty nebo delší triko v pohodě unosí všechny mé panenky.Dokonce i FR ty se starším typem těla.Paráda.






Moc hezké triko/šaty.











Tento komplet není nový,ale je také od Janči a ještě jste ho u mě neviděli.Jedná se o sukni,top a džínový kabátek.Musím říct,že v tomhle modelu se mi líbí nejvíc.
Boty jsou od FR a původně to byly ty vysoké kozačky až kdoví kam,no a já je kapku zkrátilaSmějící se.Jsem spokojená a Adriana má šik kotníkové boty,kde se schová ten "zlomený" kotník.






Adriana je kočka,i když mě kapku rozčiluje.Naaranžovat jí do nějaké pózy je děs.






Mějte se krásně,
La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....