středa 6. května 2020

Novinky




Vanessa po několika měsících přiletěla na návštěvu za svou rodinou do Paříže a při té příležitosti navštíví i svou blízkou kamarádku Rosalie.
Rosalie zde žije už pár let,vlastní úspěšnou uměleckou galerii a její manžel je uznávaný fotograf Daniel Bennett.Nejzajímavější na tom všem je to,že její švagrová si vzala jejího bývalého manžela.
Rosalie se v listopadu svěřila Vanesse,že je těhotná.Nebyla si jistá tím,jestli chce mít a vychovávat dítě.Není si tím jistá vlastně do teď...






Rosalie: ,,Vanesso,konečně jsi tady.Moc jsem se na Tebe těšila."

Vanessa: ,,Také Tě ráda znovu vidím Rosalie.Omlouvám se,že jsem nestihla Danielovu výstavu,prý byla úspěšná,jak také jinak,že?!" (úsměv)

Rosalie: ,,To nevadí a chápu to.Ano,měla úspěch.Teď se výstava bude přesouvat do Londýna.Pojď dál,připravila jsem malé pohoštění..."

Vanessa: ,,Vůbec nevypadáš jako těhotná?!Moc Ti to sluší zlato.Proboha,nešla jsi na potrat že ne?!?"

Rosalie: ,,Klid,ne nešla.Děkuji a pojď už dál..."

Vanessa: ,,Uf...už jsem se lekla.Mimochodem,kde máte všechen nábytek?!Nebo stále předěláváte?!"

Rosalie: ,,Všechno Ti řeknu.Pojď si už konečně sednout..."











Vanessa: ,,Tak jo,už sedím a ty konečně povídej,co se to tady děje?!"

Rosalie: ,,Kde začít...Ukázalo se,že nečekám jen jedno dítě,ale rovnou dvě."

Vanessa: ,,Cože?!A to mi říkáš až teď?!"

Rosalie: ,,Omlouvám se,ale byl to šok i pro mě.Nechtěla jsem ani jedno dítě a když,jsem se tak nějak už začala smiřovat s tím,že budeme mít dítě,tak bum bác se ukázalo,že tam jsou dvě děti.Nechtěla jsem to rozebírat po telefonu."

Vanessa: ,,Řekla bych gratuluji,ale nechci aby to působilo ironicky.A jsi v pořádku zlato?!"

Rosalie: ,,Nevím.Pořád tomu tak nějak nemůžu uvěřit,víš?!Nevím,co s jedním děckem natož se dvěmi....Daniel byl nadšený,když jsem mu to tehdy oznámila...Přiletěl ještě v noci.Když jsme se dozvěděli o tom,že tam jsou dvě,tak znáš Daniela,ještě si dělal legraci.Vůbec mu to nevadí."

Vanessa: ,,Je ale úžasný,že v něm máš podporu.To je důležité."

Rosalie: ,,Vím,že máš pravdu a sama si to uvědomuji.Problém je ve mě.Děsí mě představa dvou dětí najednou.Vůbec nevím co budu dělat?!Víš co je vtipný?!Daniel nakoupil hromady knih o těhotenství,porodu,šestinedělí,první rok s dítětem...Všechno to má už přečtený.Já jsem ty knihy ani neotevřela.Je dobře,že aspoň někdo z nás bude vědět co a jak..."

Vanessa: ,,Rosalie to zvládneš.Každá to zvládla.Možná jsi to nechtěla,ale je to tak,jak to je.Až přijde čas,věřím,že budeš skvělá máma."

Rosalie: ,,Vážně tomu věříš?!Víš jak jim říkám?!Malý vetřelci.Daniel mi říká,že se všechno změní,až děti porodím a že je začnu mít ráda,ale bojím se,že to v sobě nemám.Víš tu mateřskou lásku?!"

Vanessa: ,,Máš strach,což je pochopitelné,ale věřím Danielovi,že až děti uvidíš,změníš svůj postoj i pohled na ně."

Rosalie: ,,Doufám.Daniel chce,abych s dětmi byla doma co nejdéle to půjde,ale já plánuji maximálně po půl roce se vrátit zpět do práce.I tak jsem musela sehnat novou posilu,nestačím na to už teď,natož po porodu."

Vanessa: ,,Tak uvidíš,jak to budeš zvládat.Koneckonců máš čas.A nová posila je dobrá?!"

Rosalie: ,,Snad ano,reference má výborný.Mám z ní dobrý dojem,tak uvidíme."






Vanessa: ,,A proč tady není nábytek?!Stále předěláváte?!"

Rosalie: ,,To je druhé překvápko.Daniel došel k závěru,že nemá smysl to tady předělávat a tak koupil dům.Na konci měsíce se budeme moct snad už stěhovat."

Vanessa: ,,Tak to je skvělé,gratuluji.No je pravda,že i pro děti to bude tak lepší.Budeš to mít daleko do práce?!"

Rosalie: ,,Ani ne,jen z jiné strany.A víš kam přesně?!Do stejné ulice kde bydlí Mia s Marcem,což je prostě úlet.Až to zjistí,tak okamžitě prodávají dům a stěhují se pryč..."

Vanessa: ,,To je náhoda.Ta čtvrť je moc hezká a nevěřím tomu,vždyť s Marcem už jste dávno zakopali válečnou sekeru nebo ne?!"

Rosalie: ,,Asi ano.Radost z toho mít asi nebudou.Když mi Daniel řekl,kde koupil dům,málem to se mnou seklo,ale pak jsem ho viděla a líbí se mi tolik,že to risknu.Uvidíme,jak to bude fungovat?!A co je u Vás nového,slyšela jsem,že se objevil nevlastní bratr,jaký je?!"

Vanessa: ,,Co bylo to bylo,už jste oba někde jinde a život jde dál.Věřím,že to bude v pořádku.V naší rodině se pořád něco děje,někdy bych si přála normální rodinu...Ano,nevlastní bratr se zdá celkem fajn.Líbí se mi jeho styl humoru a Marca vytáčí,laškuje totiž s Miou a Marco děsně žárlí,i když ví,že si Gabriel dělá legraci.Je to ale sranda ty dva pozorovat jak se pořád kvůli něčemu škorpí.Gabriel je dost na módu a Marco si ho dobírá kvůli šatům,tuhle to bylo kvůli růžovému triku a pásku.Je to sranda je poslouchat.Anna pořád pracuje,já také,ale Elena se nám bude vdávat,to víš?!"

Rosalie: ,,Elena?!To se Christian rozvádí?!" (smích)

Vanessa: ,,Ne,za nějakého Lukase Frosta.Je to model a studoval vojenskou školu.Chová se mile a zdvořile.Elenu obletuje jak princeznu.Mají termín svatby na 12.září 2020."

Rosalie: ,,Hmm...to jsou věci...."







Vanessa: ,,A co vlastně Izabelle?!Ten dortík je od ní,že?!Výborný."

Rosalie: ,,Ano,tak cukrárně se vede.Tady v Paříži má už dva podniky a daří se jí.V lednu otvírala i jednu v Londýně,trochu se obávám,že to souvisí s Christianem..."

Vanessa: ,,Myslíš,že by Christian svou ženu podváděl a Izabelle by nevadilo být jeho milenkou?!"

Rosalie: ,,Nevím to jistě,ale Christian není žádný anděl a Bells ho pořád podle mě miluje,i když tvrdí opak,ale do Londýna jezdí často."

Vanessa: ,,To nemusí ještě něco znamenat..."

Vyrušil je příchod Daniela....

Daniel: ,,Zdravím dámy,koho to drbete?!" (smích)







Vanessa: ,,Ahoj Dane,znáš to...My ženské pořád něco rozebíráme a já jsem ještě k tomu šéfredaktorkou v novinách,takže by bylo divné,kdybych nesbírala informace...( smích).Už půjdu,ještě se Rosalie uvidíme,než zase odletím,neboj.Zatím papá."






Daniel: ,,Měla jsi hezký den?Cítíš se dobře?Máš krásné vlasy."

Rosalie: ,,Ano,jsem hrozně ráda,že tu Vanessa zase pár dní bude.Dopoledne jsem byla u kadeřníka."

Daniel: ,,Moc Ti to sluší,myslím že máš i nové šaty?!"

Rosalie: ,,Ano,jsou nové a dokonce už i pro těhotné.Normální velikost neobléknu!"

Daniel: ,,Ale Rosalie ty jsi přeci těhotná,tak máš těhotenské šaty,co je na tom?!Sluší Ti."

Rosalie: ,,Mám stahovací prádlo,abych nevypadala jako vzducholoď!"

Daniel: ,,Neublíží to dětem,to stahovací prádlo?!"

Rosalie: ,,Rozhodně ne."

Daniel: ,,Tak dobře,ty víš co děláš...Byl jsem se podívat na dům,práce pokračují podle plánu a myslím,že se budeme stěhovat i dřív.Také jsem přemýšlel o jménech,když ty jsi pořád nic nevybrala..."

Rosalie: ,,Hmm a jaká Tě napadla?!"

Daniel: ,,Co Oliver a Orianna?!"

Rosalie: ,,To by šlo...Asi si půjdu lehnout,bolí mě záda a nohy..."

Daniel: ,,Nechceš napustit vanu,pak Tě můžu namasírovat..."

Rosalie: ,,To by bylo fajn..."






Krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....