neděle 3. května 2020

Lukas Maverick My Strength 2019 - David




Krásná Nina necestovala sama,společnost na cestě jí dělal krásný chlap z kolekce Nu Face Essentials 2019,Lukas Maverick - My Strength (Moje síla).






Je to velmi krásný panáček.Nevadí mi,že za tu cenu má na sobě pouze pěkné boxerky a pantofle.Líbí se mi kombinace hnědých vlasů a zelených očí.
Kolekci navrhl Jessy Ayala se sportovním spodním prádlem.Z této řady by se mi líbila i Violaine,ale dnes se pohybuje její cena dost vysoko.Lituji,že jsem jí nekoupila tehdy,když byla dobrá příležitost.Škoda.Ale z Lukase mám také velkou radost.U mě se bude jmenovat David.






Původně jsem uvažovala i o jiném jméně,měl to být Pietr,ale nakonec jsem pro něj našla jméno David.






Zde má už umyté vlasy.Má tedy pořádně hustou kštici.






Málokterý panáček od IT mě zaujme,proto mám ve sbírce málo kluků o proti holkám.Mám ráda můžné typy,prostě chlapa,ale ve většině případů je dělají takové zženštilé....






Tohle je prostě kus sexy chlapa,žádný hezounek s tunou gelu na hlavě.






Jestli se někdo domníval,že byl pro Ninu,tak bohužel.David byl zakoupen právě pro Selenu,už je načase,aby také měla svou životní lásku.Myslím,že se k sobě bezvadně hodí,co myslíte??Už mám příběh,ale k němu se nejspíš dostanu až na podzim né-li příští rok.






Zde je David už v civilu.Sluší mu to.Vlasy jsem mu trochu učesala,ať nevypadá jak po ráně elektřinou.






Na koho se to dívá?!






Líbí se mi na chlapech obleky,ale David nebude asi ten typ.Vidím ho spíše na pohodovější oblečení.Budu mu muset něco sehnat,protože u mě převažují právě ty obleky.






Když nebudu počítat Barbie Millie,tak Nina s Davidem jsou mé první přírůstky v tomhle roce.

Přeji krásný zbytek neděle,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....