čtvrtek 21. května 2020

Erinky




Zdravím přátelé.

Vůbec nevím,jestli se mi podaří článek vydat a v jakém stavu.Všichni víme,že blog nás už pár týdnů pěkně zlobí.Někdo má štěstí a daří se mu i přes problémy psát a vydávat,tak uvidíme co jáUsmívající se.
Nebudu Vám ale lhát,je to pěkný opruz,že to tak zlobí a zrovna teď když potřebuji psát.Mám tolik nápadů a článků,které bych potřebovala dát dohromady...ach jo....Doufejme,že se snad časem dočkáme a zase vše bude fungovat.Narovinu říkám,že nový blog nezakládám.Buď se tohle vzpamatuje nebo končím.

Dnes jsem si pro Vás připravila samé Erinky ve spodním prádle od Martiny Paurové.Snad se Vám menší módní přehlídka bude líbit.





Airla má na sobě krajkové vínové body.Zkoušela jsem to i panence s tělem FR2 a také ho oblékne,takže super.










Nina - do této panenky jsem se zamilovala.Je úžasná.Je to věc vkusu a názoru,ale je to má nejoblíbenější panenka s tváří Erin.





Nina





Nina má na sobě velmi luxusní soupravu a oblečou ho pouze panenky s tělem Nu Face,už jsem zkoušela.





Avril má na sobě nádherný komplet spodního prádla a to obléknou v pohodě i panenky s tělem FR2.





Avril





Mějte se krásně přátelé,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....