sobota 16. května 2020

Vůbec jí nerozumím




Mia: ,,Ještě jsi mi nic neřekl o té Tvé slečně Jessy?!"

Gabriel: ,,Není co.Vše jsem Ti řekl a nic nového není.Propadla se snad do země nebo se mi záměrně vyhýbá.Od oné noci jsem jí neviděl,ani o ní nic neslyšel.Nechal jsem jí několik vzkazů,každý den chodím do té vinárny,zda jí tam znovu nepotkám,čekal jsem hodiny před jejím domem jako idiot a nic!Už mi dochází nápady a nevím co dál mám ještě dělat?!"

Mia: ,,Hmm...je to zvláštní.Škoda,že o ní nic nevíš...."

Gabriel: ,,Počkej,to se mi snad zdá?!Támhle jde,vidíš?!To je ona!"

Mia: ,,Vážně?!No tak utíkej,běž za ní,na co čekáš,běž!"

Gab: ,,Máš pravdu,horší už to být nemůže..."






Gabriel se nenechal pobízet 2x a rozeběhl se za Jessy,sám byl zvědav co mu řekne.Tedy,pokud se s ním vůbec bude bavit...
Mia počkala a sledovala situaci...






Jessy šla po ulici a všimla si Gabriela,jak se rozeběhl jejím směrem.Zrychlila krok,ale v podpatkách se moc rychle natož utíkat nedá.Slyšela,jak za ní dokonce i volá.Přemýšlela,že to bude ignorovat a třeba to vzdá.Hmm...nebo také ne.Přestala dělat hluchou,slepou a postavila se mu čelem.

Gabriel: ,,Jessy,kde si sakra celou tu dobu byla?!Hledal jsem Tě,dostala si vzkaz od vrátného?!Nechtěl mě pustit nahoru...Proč nic neříkáš?!"

Jessy: ,,Proč to komplikuješ Gabrieli?!"

Gab: ,,Komplikuji?!Nerozumím,jak to myslíš Jess?!"

Jessy: ,,Podívej se,nevím o co Ti ještě jde,ale zbytečně tady ztrácíš čas,my oba.Byla to skvělá noc,nepopírám,ale o nic víc nešlo.Místo aby jsi byl rád,že po Tobě nic nežádám,tak to jen komplikuješ."

Gab: ,,Aha,tak takhle to je?!Jen šlo o jednu noc..."

Jessy: ,,Chceš snad další?!" řekla to dost posměšně

Gab: ,,Jess,asi jsem něco pokazil nebo já nevím,ale já jsem nechtěl jen jednu noc.Doufal jsem,že by to mohl být začátek něčeho nového..."

Jessy: ,,Ztrapňuješ se.Podívej se,můžeš si udělat čárku do svého deníčku a teď si každý půjdeme svou cestou,ano?!Mimochodem,stále na Tebe zjevně čeká Tvá přítelkyně?!" a hodí hlavou směrem k Mie.A dál říká: ,,Kampak se poděla ta černovláska?!Hmm...vybíráš si krásné ženy,to je pravda...."

Gab: ,,Tak to není Jess.Ta černovláska je kamarádka Selena a Mia je má švagrová."

Jessy: ,,Jistě,můžeme jim tak říkat.Víš co?!Vlastně je to jedno.Musím jít,přijdu pozdě.Nevyhledávej mě už Gabe,bylo to fajn,ale tím to také skončilo.Sbohem."

Gabriel nevěřil vlastním očím,uším.Takhle si setkání s Jessy vůbec nepředstavoval.Vůbec tomu nerozuměl.







Gabriel vůbec nevěděl co má dělat a jak jí zastavit...Nerozuměl této situaci a hlavně jí.






Čím víc se od něj vzdalovala,tím víc mu bylo hůř...





Mia sledovala situaci a vůbec se jí to nelíbilo.Když viděla,jak Jessy odchází a Gab stojí na místě,tak na nic nečekala a běžela ke Gabrielovi.

Mia: ,,Co se stalo?!Promiň,ale nevypadalo to jako šťastné shledání?!"

Gabriel: ,,Já nevím co se stalo.Vůbec tomu nerozumím.Jestli jsem to pochopil dobře,pro ní to byla jen jedna noc,nic víc to pro ní neznamenalo..."

Mia: ,,Tomu nevěřím.Pojď,zajdeme si na jídlo,vínko,myslím,že teď ho potřebuješ a probereme možnosti..."

Gabriel: ,,Ano,myslím že víno si dám..."

Mie bylo Gabriela líto,protože viděla co on ještě sám neví.Lítá v tom až po uši,do té komplikované slečny je zdá se zamilovaný až až.






Přeji krásný den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....