sobota 30. května 2020

S nádechem fialky




Fialová se mi líbí ve všech odstínech.Dnes Vám představím další oblečení od Martiny Paurové.





Komplet se skládá ze sukně,trika a kabelky.
Jako modelku jsem vybrala tuhle panenku s tváří Eden.U mě se jmenuje Lilly.Mám ráda její jemný obličej a pihy považuji za velmi roztomilé.Na kudrnaté vlasy jsem si zvykla,nerozčesávala jsem je a ani nemyla.





Lilly










Další krásné šaty v barvě lila předvede něžná Ellie.





Ellie vypadá jako princezna.





Tuhle něžnou panenku od Poppy Parker mám ráda.Nevěřila jsem,že se mi jí podaří někdy získat...měla jsem kliku.

Mějte se krásně,
La Micha & její panenky

PS:Blog stále zlobí.Už to trvá fakt dlouho a je to k vzteku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....