středa 8. dubna 2020

Jsi zlá




Gabriel se musel hodně snažit,aby Selena vůbec s ním mluvila a poté přijala vůbec pozvání na oběd.Hlavně si museli vysvětlit jisté nedorozuměníSmějící se.Selena se totiž domnívala,že Gabriel pálí spíše po její šéfce Mie,myslela si,že jsou milenci.Nakonec se vše vysvětlilo,přesto Selena dvoření odmítá a Gabovi nedává žádnou šanci.Šla s ním jen na přátelský oběd.Gab se nechce vzdát....Nemá to v povaze....






Gabriel: ,,Tak na zdraví.Jsem rád,že jsi mé pozvání přeci jen přijala a hlavně,že se vše vysvětlilo..."

Selena: ,,Na zdraví.Ovšem to neznamená,že jsem změnila názor.Je to jen přátelské posezení,nic víc."

Gabriel: ,,Krásko,než dojíme,tak určitě změníš názor (úsměv).Žádná žena mi neodolá,víš?!" (smích)

Selena: ,,Hmm...no vidíš a já odolávám a věř si tomu nebo ne,ale svůj názor nezměním.Víš o tom,že to znělo dost arogantně?!Možná bych se měla i urazit?!" (smích)

Gabriel: ,,Teď si ze mě děláš ale legraci?!Teď vážně.Proč bychom nemohli být pár?!"

Selena: ,,Upřímně?!Myslím si,že bychom se dříve či později zabili.Prostě to tak cítím.Ano,nepopírám,že jsi krásný mužský,ale to ty o sobě moc dobře víš,ale já nehledám krásu.Vlastně...momentálně nehledám žádný vztah.Nechci s někým randit jen proto,abych nebyla sama nebo že mám už věk na rodinu."

Gabriel: ,,Au...to bolelo.No,Mia mě varovala,že to nebude s Tebou snadné.Upřímnost někdy bolí,co?!"

Selena: ,,A copak Ti Mia ještě o mě povídala?!"






Gab: ,,Neboj,nic špatného o Tobě neříkala.Vlastně si tě dost chválila."

Selena: ,,Hmm...hezky se z toho vykrucuješ.No dobře,nebudu to z Tebe páčit."

Gab: ,,Tak né jen krásná,ale i chytrá."

Selena: ,,Lichotkama nic nezměníš."

Gab: ,,S Tebou je to vážně těžké.Když jsem upřímný,tak se naparuji,lichotit Ti také nesmím...Ach jo...jsi na mě zlá."

Selena: ,,Chudáčku." (smích)






V podobném duchu spolu ještě nějakou dobu mluvili.Kdo by je pozoroval z dálky,myslel by si,že jsou už dávno milenci.











Už spolu sedí jakou dobu a stále si mají o čem povídat.Gabriel jí řekl o otci a o složitém vztahu s nevlastním bratrem.Selena se mu snažila poradit,jak získat bratrovu pozornost a zároveň i ona o sobě něco málo prozradila.
Zrovna se bavili o studiích,když si Selena všimla,že jí Gab neposlouchá a někam se dívá...






Selena: ,,Posloucháš,co Ti vůbec říkám?!"

Gab: ,,Hmm....,jistě..."

Selena zakroutí jen očima a vystopuje Gabův pohled...

Selena: ,,No prosím?!Tak ještě před pár hodinama si mě málem požádal o ruku,už si plánoval v duchu naše společné děti a ty tady přede mnou zíráš na nějakou blondýnu?!Nechceš utřít sliny?!" (Selena se usmívá,vůbec to nemyslí vážně,dělá si jen legraci)

Ovšem Gabriela to probere...

Gabriel: ,,Co jsi říkala?!"

Selena se už směje...






Gabriel se vrátí k rozhovoru se Selenou,ale ta se náramně baví,protože moc dobře vidí,jak Gabriel po očku pozoruje blondýnu naproti (asi přišla na rychlý oběd - snědla bagetku,vypila minerálku s kávou a už zase odchází).Gabriel jí doprovází očima....






La Micha & její přátelé

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...