úterý 21. dubna 2020

Oblečky by Jana Edrová




Všechno je zavřené,je karanténa a člověk si myslí kdoví jak neušetří...Štěstí,že žijeme v době,kde existují internetové esopySmějící se.Včera mi pošťák doručil oblečky a během dnešního dopoledne,jsem si zase hrála,zkoušela a fotila.Z oblečků mám radost.
Také musím poděkovat Míše H. bez ní bych oblečky nekoupila.Nevím jak Vy,ale já neumím nakupovat na etsy,vůbec jsem se v tom nevyznalaZamračený.Takže Míšo moc Ti děkuji,jsi andělNevinný.






Oblečení je fakt super.Mám pánské triko pro IT kluka,něco bude pro Poppy Parker,ale i pro FR a Nu Face určitě.Jsem spokojená.






Zde vidíte první model.Triko je ušité pro Kena,ale v pohodě ho můžou nosit i kluci od IT.Alex je fešák,že?!Moc mu to sluší a dnes,jak jsem ho fotila,tak mi přišlo líto,že takový krasavec není moc vidět.Asi pro něj vymyslím nový příběh.Možná už se napravilSmějící se?!Jednu dobu jsem dokonce uvažovala o jeho prodeji,jsem teď ráda,že nakonec zůstal.Je krásný.






Alex má na sobě boty a kalhoty od Fashion Royalty a triko od Janči E.






Pro dnešek tato malá ochutnávka stačíSmějící se.

Přeji krásný zbytek týdne,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...