pátek 23. dubna 2021

Siren Silhouette Korinne Dimas - má Tamara


 

Integrity Toys Collection 2020 - Maison Fashion Royalty Paris

Siren Silhouette Korinne Dimas - Dressed Doll,1100ks

Jessy Ayala navrhl dvě panenky do této kolekce.Jednou z nich je dlouho očekávaná tvář Korinne.

Korinne má krásné šaty ve stylu mořské panny a úžasné šperky,bohužel kvůli financím jsem se rozhodla koupit nahou panenku.Což se později ukázala jako špatná volba.Bohužel s tím nic už neudělám,ale mrzí mě to.

Tvář Korinne jsem ve sbírce nikdy neměla,ani nevím proč.Nejspíše jsem čekala na tuhle krásku.Je nádherná a má v sobě něco cikánského.Doufám,že mě to teď nezablokují,ale nemyslela jsem tím nic zlého.Kdyby se mi to hodilo do příběhu,asi bych jí dala jméno Kassandra a vymyslela pro ní jiný příběh.Ale dostala jméno Tamara a na její příběh si tak jako tak musíme počkat.Jsem zvědavá co na ní budete říkat...







Má hrozně krásnou tvář a to líčení je prostě super.Krásný tvar oboří a líbí se mi i její oči,jak barvou,tak i tvarem.Má zelenkavé duhovky.Krásné,plné rty.




Původně jsem si myslela,že bych z Tamary a z Antonia udělala sourozence,ale už mi to nepřipadá jako dobrý nápad.Žádná podobnost mezi nimi není.Líbí se mi jako milenecký pár,ale pořád se mi Antonio líbí více s Elloren,takže Tamara si bude muset počkat na svého pana Božského.






Tamara dostala krásné šaty od Larany.Je v nich nádherná,nepodařilo se mi to přes čočku zachytit jak moc je v nich úchvatná.



Tamara v dalším modelu od úžasné Larany (příště článek o Laraně a jejích modelech).



Tamara ukradla kostým Airle a musím říct,že coby princezna Orientu by byla dokonalá.





Tímto se s Vámi já i Tamara loučíme,mějte se krásně.

La Micha & její panenky.

16 komentářů:

  1. Teda! Nafotila jsi ji krásně, v těch květovaných šatech je božská! Taky z ní mám radost je skvělá! Taky moje první Korinne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó moc děkuji,snažím se ;-) .Je to nádherná panenka o tom žádná.

      Vymazat
  2. Mám ji na cestě ;-)
    Od Larany už mám také zásobu, šije krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá,budeš mít z ní radost.Je nádherná.Vím,myslím si,že právě u Tebe jsem viděla poprvé ty úžasné modely.

      Vymazat
  3. Tamara je nádherná, moc Ti k ní gratuluji. Nejvíc se mi líbí v těch květovaných šatech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ano,ty jí sluší.Možná se mi víc líbí jako arabská princezna ;-)

      Vymazat
  4. Krásná, gratuluji. Na první kouknutí po představení mě uhranula, pak to nějak vyprchalo. Asi mě ovlivnila i ta cena. Ale i tak je překrásná. Mě tvář Korinne stále chybí... 🙄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.To u mě ne,líbí se mi snad čím dál tím víc.Chybí mi spoustu tváří,které ale ani neplánuji,protože se mi nelíbí a nebo zatím jsem neměla na ně štěstí,ty které bych chtěla jsou dnes už hrozně předražené.Musím si počkat a snad vyrobí jim podobné...I když originál zůstane navždy originálem.Vidím to například u Eugenie Le Tuxedo,je krásná,ale stejně mnohem víc bych brala její starší sestru Public ;-)

      Vymazat
  5. Tamara je prekrásna zástupkyňa tváre Korinne.🙂 Má prekrásne dlhé havranie vlasy a krásne líčenie očí.💕 Ako kráska Orientu je pekná, ale viac sa mi páči dlhých kvetinových šatách alebo outfite po Barbie.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Mary.Musím souhlasit,jiná Korinne mě ani v minulosti neoslovila natolik,že bych jí musela mít.

      Vymazat
  6. Velká gratulace, je doopravdy moc krásná. Udělala jsi jí krásné fotky. Moc jí sluší květované šaty, takové správné na společenské akce.

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....