pátek 2. dubna 2021

Sestry,část druhá...


 

NÁSLEDUJÍCÍ DEN

Venku pršelo a foukal vítr.Elloren roztržka se sestrou mrzela.Ještě víc jí však mrzelo,že jí to sestra neřekla sama.Omluví se jí za své chování,ale až později.Dnes bude na pokoji odpočívat.Nemá chuť v tom počasí někam chodit.Navíc si obě musí promyslet co té druhé řeknou...

Plán to byl dobrý,ale někdo pozdě odpoledne zaťukal na dveře.Chvíli laškovala s myšlenkou,že bude předstírat,že tu nikdo není,ale pak zaslechla známý signál...Takhle klepala Jessy,když jako dítě chtěla k ní do pokoje...Ach jo,ty sestry,pomyslela si Elloren a šla své mladší sestře otevřít...





Jessy vstoupila do pokoje a zakroutila hlavou.Prohlásila...

Jessy: ,,Klasika,to jsi celá ty!Nikdy se nenaučíš udržovat si ve svém pokoji pořádek?!"

Elloren si odfrkla a řekla: ,,Jako bych slyšela naší matku?!" a zakoulela očima.

Obě se začaly smát a dusno bylo pryč.Posadily se...


Jessy: ,,Tak jo,začnu první.Omlouvám se Ti,že jsem Ti to jako první neřekla já.Uznej,že sis to zasloužila?!Chovala jsi se hrozně!"

Elloren: ,,Promiň.Přehnala jsem to.S tou svatbou to je tedy pravda Jess?!"

Jessy: ,,Ano,vím co si o tom myslíš.Chápu to,ale můj názor nezměníš ať uděláš cokoliv.Miluji ho a vážně věřím,že i on miluje mě,ať už to z ní jakkoliv šíleně.Tebe prosím o jediné.Nemusíš s tím souhlasit,snaž se to aspoň respektovat kvůli mě,je to mé a Gabrielovo rozhodnutí.Půjdeš mi za svědka?!Prosím..."

Elloren: ,,Uff...to jsou tedy šoky...Dej mi chvilku..." a šla se posadit na postel a napila se svého drinku.


Elloren: ,,Tak jo.Dobře udělám to,i když můj názor znáš.Byla bych úplně slepá,kdybych neviděla,že ho vážně asi miluješ,ale to si ho proboha musíš hned brát?!?"

Jessy: ,,Nemá cenu to dál rozebírat.Ano,chceme se vzít.Tak se s tím prosím smiř."

Elloren: ,,A Tvá minulost mu nevadí?!"

Jessy: ,,On o ničem neví Ren a prosím,musí to tak i zůstat!"

Elloren: ,,Jsi blázen,vážně!"

Jessy: ,,Budeš mlčet,prosím a půjdeš mi za svědka?!"

Elloren: ,,Na obě otázky odpovídám ano,co mám s Tebou dělat?!Jsi má sestra!Ale omlouvat se mu nebudu,o to mě ani nepros!" a obě se rozesmály....

Domluvily se na dalších plánech.Prohlídka města,další nákupy,návštěva v salónu a vybrat šaty...Je toho ještě dost,co musí stihnout než zase Ren odjede...pak se Jessy zvedla a rozloučily se...


DALŠÍ DEN


Mají za sebou manikúru a pedikúru a teď si zajdou na oběd a můžou se ještě podívat po krámcích...


Jessy: ,,Jestli to tak půjde dál,tak budu muset uvažovat i o další práci,moje karta pláče..." a směje se...

Elloren: ,,Ale stojí to za to.Počkej až tě v tom rozkošném prádle uvidí ten Tvůj Gabriel?!Ještě mi pak poděkuješ,že jsem tě přemluvila ať si tu soupravičku koupíš!"

Jessy: ,,Uvidíme...Mimochodem,když mluvíš o Gabrielovi...zve Tě na večeři.Zítra večer.Půjdeš?"

Elloren to překvapilo a zamračila se,co to sakra má znamenat?!Pak řekla,že pro klid všech tomu dá šanci.


Pak šly konečně už na ten oběd a ve dvě hodiny mají schůzku ve svatebním salónu...

NÁSLEDUJÍCÍ VEČER


Gabriel: ,,Dobrý večer.Děkuji,že jste přišla Elloren."

Elloren: ,,Dělám to kvůli své sestře,jak jinak,že?!"

Gabriel: ,,Jistě,přesto děkuji.Objednáme si?!"


Elloren: ,,K věci Gabriely.Proč jste mě pozval?!"

Gabriel: ,,Abych Vás poznal a Vy mě.Oba máme rádi Jessy,každý svým vlastním způsobem.Na tom se shodneme oba myslím a tak už kvůli ní by bylo dobré spolu vycházet,nemyslíte Elloren?!"

Elloren: ,,Hmm...jste chytrý."

Gabriel: ,,Lidé to říkají."

Elloren: ,,A také dost nafoukaný!"

Gabriel: ,,Když myslíte..."

Elloren: ,,Dobře,zkusme spolu tedy vycházet kvůli mé sestře.I když se svatbou nesouhlasím."

Gabriel: ,,Slyšel jsem a proč ne?!Tedy,nesouhlasíte s tím,že si chci vzít Vaší sestru nebo celkově nemáte ráda svatby?!"

Elloren: ,,Svatby jsou pro slabochy.Nechápu proč lidé touží po kusu papíru,když všichni vědí,že dříve či později se běží pro jiný papír.Myslím rozvodový papír."

Gabriel: ,,Zajímavý názor.Ale já věřím,že já a Jessy spolu budeme navždy,minimálně tedy do smrti."

Elloren: ,,Chytrý a tak naivní..."

Gabriel: ,,Myslím to vážně.Jessy miluji,nikdy jsem nikoho nemiloval tak jako jí..."

Elloren: ,,Krásná slova.To nestačí spolu jen být?!Co o ní víte?!"

Gabriel: ,,Vše co potřebuji vědět vím."

Elloren: ,,Když myslíte..." a Elloren se zakousla do jídla.Musela si v duchu přiznat,že jídlo zde je skutečně výborné...




Nakonec večeře dál pokračovala poklidněji...Povídali si o různých věcech.Téma svatba pro dnešek uzavřeli.

Gabriel: ,,Jsem rád,že se Vám jinak v Paříži líbí.Je to nádherné město."

Elloren: ,,To skutečně je.Nejprve jsem si myslela,že Jessy přehání tou chválou,ale teď musím uznat,že nepřeháněla.Vlastně si dokážu představit tu žít natrvalo..."

Gabriel: ,,A co vlastně děláte,čím se živíte Elloren?"

Elloren byla na podobné otázky zvyklá a vždy měla připravené odpovědi,záleželo na tom,kdo se ptá.Odpověděla,že pracuje jako sekretářka.Příliš nudná práce aby se dál někdo o to zajímal a zároveň práce za kterou se nikdo stydět nemusí.

Gabriel: ,,Aha,nezlobte se,ale jako nudná sekretářka vážně nevypadáte?!" a usmál se.

Elloren: ,,Co na to říct?!" a rozhodla se to dál nerozvádět...

Ještě si chvíli povídali a pak Elloren poděkovala za pozvání a omluvila se,že bude už muset jít.Gabriel také poděkoval a nabídl se,že jí odveze do hotelu.Odmítla.Rozloučili se a Elloren odcházela na další schůzku,kterou dnes večer ještě měla...


Elloren chápala,proč se její sestra do něj zamilovala.Také si uvědomila,že v Gabrielovi má rovnocenného soupeře,je příliš chytrý a všímavý.Musí být obezřetná...


Gabriel se díval za odcházející Elloren a v duchu přemýšlel...Je chytrá a příliš krásná na sekretářku.Lhala mu,tím si byl jistý,ale nevěděl proč.Ale on umí být trpělivý a hádanky má rád.Přijde na to,dříve či později...

La Micha & její panenky.

10 komentářů:

  1. Zase super článek! Hrozně to hltám:) To bude ještě hodně zajímavé v budoucnu! A kočkám to tak sluší až jim závidím!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to moc děkuji a těší mě,že se články líbí.Z toho mám vážně velkou radost.Děkuji.

      Vymazat
  2. Tipla bych si, že si Gabriel o Elloren tu profesi zjistí. A bude se divit.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Nápad by to byl dobrý,ale bohužel pozdě...tak třeba u jiné panenky ;-)

      Vymazat
  4. Toto bude ešte zaujímavé ako sa "pandorina skrinka" postupne odtajní...🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No...vůbec nebyl čas to někam zakompenzovat...třeba na to ještě dojde...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....