pátek 16. dubna 2021

Social Standing Mademoiselle Margaret Jolie - má Marion


 

Integrity Toys Legendary 2020 Convention: The Style Lab Collection

Nude Doll Mademoiselle Margaret Jolie - Social Standing,25th Anniversary




Panenka v krabici ani nepůsobí nějak zajímavě,zdá se až laciná.Kdybych náhodou neviděla fotky u jiného sběratele co s ní dokázal,nevěřila bych,jaká to může být přitažlivá kráska.Najednou jsem v ní začínala vidět velký potenciál a tak jsem si jí také koupila a udělala jsem dobře.Od první chvíle,co jí mám doma,se nemůžu na ní přestat dívat.Fakt mě nadchla,propadla jsem jejímu šarmu.Panenku s ofinou ještě nemám,trochu jsem se toho bála.V minulosti to dělalo neplechu a tak jsem se panenkám,které ofinu měli vyhýbala.Tentokrát se zdá,že to bude v pohodě a jí ta ofina moc sluší.Krásný odstín vlasů,ani blond,ani hnědá...Na můj vkus má příliš výrazné líčení,nemám ráda oční stíny k tomu modré a podobné odstíny,ale jí sluší.Jojo,jsem jí doslova propadla...




Jako první model jsem jí oblékla tento luxusní overal od jisté paní z fcb.O ní a jejích modelech zase někdy příště,chci udělat samostatný článek.






Je náramně fotogenická.Je to první Jolie v mé sbírce.S novým jménem jsem se dost natrápila.Měla jsem vymyšlené pro ni jméno Marion,ale pak jsem začala přemýšlet o jiných a byl z toho zmatek.Nakonec jsem se vrátila k první variantě a myslím si,že jsem udělala dobře.Marion je krásné jméno a jí sluší,dle mého názoru.

Někdo se mě jednou ptal,proč dávám cizí jména a ne česká.Odpověď je celkem prostá.Píšu příběhy a ty se odehrávají převážně jakože v Paříži nebo v Londýně,takže uznejte že taková Petra například by zněla dost blbě,když se příběh odehrává například v té Paříži.









Miluji ten její pohled.Je vážně přitažlivá,smyslná,éterická.





Marion je náramně fotogenická,baví mě a myslím,že je to znát.









Ach...Marion je prostě kouzelná...Myslím,že se nic nestane,když Vám prozradím,že v Paříži vlastní butik kde nabízí a navrhuje své vlastní modely...




Marion necestovala sama,tak příště představím i druhou krásku.Bude se jednat o tvář Korinne,také první v mé sbírce.


La Micha & její panenky

14 komentářů:

  1. Gratuluji :) paní moc dobře znám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katko.Upřímně bych nevěřila,že tuhle panenku ubytuji,nebýt těch fotek u jiného sběratele :-D .Rozhodně nelituji,jejímu šarmu jsem totálně propadla.Moc se mi líbí a mám z ní velikánskou radost.

      Vymazat
  2. Marion je velmi půvabná! Ofina je skvělá, taky bych chtěla nějakou panenku s ofinou, ty vlasy jsou opravdu krásné. Moc jí to ve všem sluší! Takže to bude ona kdo bude mít ten butik!:) A ta Korinne! Taky ji budu mít, přijde mi příští týden, Je krásná!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Jsem ráda,že i někdo jiný v ní vidí půvab než jen já.Také se mi ta ofina moc líbí.Vlastně ofiny mám ráda,jsou takové...rošťácké i sexy zároveň je asi ten správný výraz...Ano,ano,ona bude majitelkou butiku a je i oděvní návrhářka.Pro Korinne musím ještě vymyslet co bude atd....Jo?Tak to také gratuluji,je nádherná a nebudeš litovat.Já jí mám nahou,což se ukázala jako velká chyba...no nic,poučení do budoucna.

      Vymazat
  3. Marion je krásná, gratuluji Ti k ní. Já mám panenky s ofinou ráda a jí sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Dříve jsem měla pár panenek s ofinou a nedělalo to dobrotu...trochu jsem se bála u této,ale v pohodě.

      Vymazat
  4. Je krásná, však je to má oblíbená tvář 😉 Ale zase je jiná tou ofinou a zoubkama. Líbí se mi barva vlasů...
    Já mám několik panenek s ofinou. Aby držela hezky u čela, dávám jim kolem hlavy bílou gumičku a ofiny jsou v poho ✌️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Také se mi ta tvář moc líbí a nechápu,že do dnes jsem žádnou neměla ;-) ...To máš jako panenky vystavené s gumičkou kolem hlavy??

      Vymazat
    2. Jo a vůbec mi to nevadí. Lepší, než aby ofina trčela... Neříkám, že to tak mám pořád. Někdy zalakuju a drží. Někdy ne, tak přijde na řadu gumička na nějakou dobu...

      Vymazat
  5. Jooo tak ta je moc hezká, na majitelku butiku se bude hodit.

    OdpovědětVymazat
  6. Aj moja veľmi obľúbená tvárička po Vanesse a Erin. Marion je úplne očarujúca a dokonalá kráska.😍🥰💕 Páči sa mi najviac v outfite od Barbie s riflovou bundičkou a fialovo-bielych šatách od Janky E.😊
    Ja mám ofinové bábiky rada, predsa sú v menšine a sú vždy s príjemným spestrením. Síce mám ofinových bábik asi len tri kusy, ale zjavne som ovplyvnená sebou, keďže celý život nosím ofinu.😁😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato je má první a je dokonalá.Má láska.Moc Ti děkuji Mary.Já proti ofinám nic nemám,líbí se mi.Jsou sexy a působí trochu uličnicky,ale vím,že v minulosti mi to u panenek dělalo neplechu a tak jsem se jim vyhýbala.Marion je první od té doby a zatím dobrý.

      Vymazat
  7. Krásně jsi ji nafotila a na Tvých fotkách vypadá opravdu zajímavě, má šmrnc. Přemýšlela jsem, koho mi připomíná, nakonec mi došlo, že fotografku Helenu z filmů o Fantomasovi (nedávno jsem je zas po letech viděla).

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....