čtvrtek 27. května 2021

Víc než návštěva


 Jessy: ,,Nikdy nepřijde včas!"

Elloren: ,,Však jí znáš,musela si ještě něco zařídit."

Jessy: ,,Vážně a copak,že by nové boty či snad kabelku?!" na to Elloren ani nereagovala,jen se ušklíbla.

Ještě chvíli poslouchala lamentování a pak zahlédla v davu rudou hřívu vlasů a začínala se usmívat.



Jessy: ,,Jdeš pozdě!Jako obvykle,snad jen doufám,že na mou svatbu přijdeš včas?!"

Devony: ,,Také tě ráda vidím,Jessy.Neboj,jdu s Ren a ta mě přivede včas." Jessy jen už zakoulela očima a rozhodla se dál už nerozebírat kamarádčinu nedochvilnost.


Jessy jim nadšeně vykládala,co je už nachystané vše na svatbu a zasvěcovala je do dalších plánů...Holkám jde z toho hlava kolem,ale chápou jí.Každá ženská se začne chovat tak trochu jako blázen,když jde o její vlastní svatbu...


Elloren: ,,Doufejme,že do svatby se počasí zmoudří.Na konec května je celkem dost zima!"

Jessy: ,,Snad ano.Obřad chceme mít venku,ale pohoštění a zábava bude pod úkrytem,takže to nám nepřekazí ani ošklivé počasí.Takže děvčata,v sobotu mám rozlučku se svobodou a ve středu bude zkouška....no a v sobotu pátého června se vdávám...."

Elloren s Devony jen mlčky poslouchaly a usmívaly se...


Když si vyslechly všechny plány,co musí stihnout a udělat,tak se Jessy zeptala,jak se jim v Paříži líbí a kdy se chtějí vrátit zpět do Londýna?!



Elloren se rozhodla do toho skočit po hlavě a tak sestře přiznala,že se s Devony do Londýna nechystají vrátit.

Jessy: ,,Vy tady chcete zůstat natrvalo?!Jak jste na to přišly a čí to byl nápad,Tvůj Ren,že?!Co tady budete dělat,kde budete bydlet?!"

Devony: ,,Takhle to pomalu vypadá,že nás tu mít nechceš zlato?!" a usmála se.

Jessy: ,,Nemluv hlouposti Devony!Jistěže jsem ráda,jen jsem z toho zaskočena nic víc."

Elloren: ,,Nechtěla jsem Ti nic dopředu říkat,ale když jsem tu byla posledně už jsem věděla,že se sem vrátím a jen čas ukáže,jestli natrvalo.Byt jsem sehnala už posledně.Devony zatím bydlí u mě než si najde něco svého.Přihlásila jsem se do školy,chci si jí dodělat.Tohle město se mí líbí,lidé jsou tu jiní než v Londýně,ale zde se cítím jako doma a to jsem tu teprve po druhé v životě."

Jessy nevěřícně koukala a svou sestru málem nepoznávala.Bylo vidět,že je rozhodnutá a má své plány.

Devony: ,,Přiznám se,že já Londýn mám ráda a svým způsobem mi bude chybět.Ren mě hodně přemlouvala ať jdu s ní,ale koneckonců,vrátit se můžu vždycky ne?!" Elloren doufala,že ne.Že se jí Paříž zalíbí a zůstane tu s ní.

Jessy: ,,A co tu budeš dělat Devony,také si chceš dokončit školu?!" a předem znala odpověď,které se bála!

Devony: ,,Kdepak,já takové ambice nemám jako Ren.A pak,co je špatného na tom,co dělám?!Jen musím zjistit jak to funguje tady a Ren má ještě v záloze něco,ale to Ti řekneme až jak to dopadne."

Jessy: ,,Holky,teď vážně.Budu se vdávat a nestojím o komplikace!Gabriel se nesmí o ničem dozvědět,nesmí vědět,co jsem dříve dělala.Jasný?!" a obě sborově řekly: ,,jasný".

Devony: ,,Nechápu proč jsi mu to neřekla?!Je to minulost.Teď je teď a pokud Tě vážně miluje,nemělo by to být pro něj důležité,ne?!"

Elloren: ,,Já chápu proč svou minulost tají.Chlapi jsou ješitní a nafoukaní.Chtějí skvělé milenky,ale žárlí na ty,co byly před nimi!"

Jessy: ,,To je jedno,nebudeme dnes nad tím filozofovat,chci se bavit.Mám před svatbou..."

Elloren: ,,Tak se jdeme bavit a konec vážných rozhovorů..." a objednala všem pití...



La Micha & její panenky

9 komentářů:

  1. Mě ty tvoje články prostě strašně baví! A kočky jak jsou krásný! Jak jsou vyfintěný, takový šatník bych chtěla mít taky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,tak to ráda slyším a děkuji.O tom mi povídej,já nemám co nosit,ale panenky mají nový šatník,spoustu bot atd...ale pro panenky všechno nejlepší :-D

      Vymazat
  2. Jak píše Petra, perfektní oblečení. A bude svatba, už se těším jaké bude mít Jessy svatební šaty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Také miluješ svatby?!Já ano a svatba bude příští víkend ;-) .Mimochodem,myslím že letos svateb bude víc než dost ;-) ,ale pst :-D

      Vymazat
  3. No, tu bude ešte nejaká zápletka, neviem, či to bude všetko také jednoduché. Teším sa už na svadbu, konečne niečo pozitívneho.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad svatba proběhne v klidu...Jak konečně něco pozitivního :-D ?!Přeci nepíšu žádné tragédie :-D ?!?

      Vymazat
  4. Proč mám pocit, že se něco provalí v tu nejméně vhodnou dobu...

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....