úterý 1. června 2021

Prstýnek


 

Kamarádky si udělaly na sebe čas,zašly na holčičí nákupy a na něco dobrého a hlavně Michelle se chce něčím pochlubit...Je zvědavá,jak zprávu její nejlepší kamarádka a sestřenice Adriana přijme?!?




Adriana: ,,Díky,byl to prima den.Už dlouho jsem se tak nebavila.Docela dost jsme provětraly peněženky,co?" a zasmála se.

Michelle: ,,Také mi ty naše holčičí nákupy chyběly a brouzdat po obchůdcích jsem měla vždy ráda a peněženka se zase zahojí.Z čeho máš největší radost?"

Adriana: ,,Ze sportovní bundy a nové sandálky na léto,tedy jestli nějaké bude?!Počasí zatím nic moc,že?!"

Michelle: ,,Mě to i vyhovuje.Víš,že vedra nesnáším!" a zasmála se.

Adriana: ,,Jo to máš pravdu.Jsem zvědavá co Ti řekne Jack,až uvidí tu hromadu knih co jsi koupila?!Mimochodem,jak spolu vycházíte ?!Ještě se nemáte dost?!A jak se sžil s malou?!"

Michelle: ,,Jack respektuje mé zájmy a já zase ty jeho.Překvapivě dobře.Teď,když máme víc místa a soukromí je to paráda.Malá se zdá si ho dost oblíbila a on to s ní také umí." a začala si nevědomky hrát s prstýnkem...

Adriana: ,,Tak to je fajn,ale přijde doba,kdy mu začne říkat tati.Mluvili jste o tom?!"

Michelle: ,,Mluvili a o více věcech.Jack si chce malou oficiálně napsat na sebe coby svou dceru.Prý to tak bude lepší..."

Adriana: ,,Páni...kdo by to kdy do Jacka někdo řekl,že?!Ale mám z vás radost.Předpokládám,že biologickému otci stále říct nic nechceš?!?"

Michelle: ,,Ne,víš že ne.Je to pryč.Za celé roky se neozval,nezajímám ho já a pochybuji,že by ho zajímala dcera.Změníme téma..." a začala si zase hrát s prstýnkem....




Adriana: ,,Asi máš pravdu.Kdyby mu na Tobě skutečně záleželo,nevzdal by to tak snadno.Promiň,už nebudu o něm mluvit!"

Michelle: ,,Děkuji.No a máte nějaké plány na léto?"

Adriana: ,,Vlastně ještě jsme se na ničem nedomlouvali...tak uvidíme.A vy?Co to máš vlastně za prstýnek?!Pořád si s ním hraješ!Ten jsem ještě u Tebe neviděla,je nový?!"

Michelle: ,,Ano,je nový.Vlastně...ehm...Jack mě požádal o ruku!" a usmívala se....

Adriana: ,,No nekecej a to mi říkáš až teď?!?Ukaž mi ho?!" a natahovala se po její ruce,aby si prsten mohla prohlédnout...





Prohlédla si prsten,řekla že má Jack vkus a šla Michelle obejmout a pogratulovat jí...

Adriana: ,,To je vážně skvělé,mám z Vás velikánskou radost!"

Michelle: ,,Děkujeme."




Adriana: ,,Páni,nemůžu tomu uvěřit.Nikdy by mě asi nenapadlo,že si vezmeš Jacka,ale asi je to tak dobře.S Tebou je lepší člověk.Změnila jsi ho a ty jsi také jiná,vyzrálejší.Také cítím z Tebe,že už by jsi se nenechala nikdy nikým ovládat.Svědčí Vám to spolu a to je moc dobře!Kdy bude svatba?!Doufám,že Ti půjdu za svědka?!" a usmívala se...

Michelle: ,,Ani já si nemyslela,že s Jackem by to mohlo mít budoucnost a vidíš....Když člověk nic neplánuje,tak je to lepší.Jistěže s Tebou počítám.Jack požádá Olivera.Chceme malou svatbu,nic velkého ani velkolepého.Jen nejbližší rodinu a přátelé.Vzali jsme první volný termín a to v červenci sedmnáctého v sobotu."

Adriana: ,,Bože,tak tomu říkám rychlost?!Proboha,nemám co na sebe a jaké šaty si vezmeš ty,co když nic neseženeme.....?!" a začínala panikařit....

Michelle: ,,Prosím tě klid.Šaty mi šije švadlena a ty máš hezkou postavu určitě na sebe seženeš pěkné šaty.Výběr nechám na Tobě."

Adriana: ,,Musíme se napít a vše probrat!" a objednala sobě a Michelle alkohol...






A tak holky rozebíraly šaty,květiny,jídlo a vše co se týče svatby...

Zapamatujte si tedy termín 17.7.2021 

La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Teda další svatba! Ten Jack se nezdá, Michelle ho změnila k lepšímu! A už za měsíc! Těším se!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo,vypadá to,že letos bude svateb mraky :-D ...Také se těším na jejich svatbu,tenhle pár mám ráda.

      Vymazat
  2. Takže svadba, tak rýchlo som to u nich nečakala, teším sa s nimi.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne,ale někdy se to tak různě semele...Snad jim to bude klapat i nadále...

      Vymazat
  3. A další svatba na obzoru, no to je nadělení. Už máš pro nevěstu svatební šaty? Určitě jich máš vícero, ne jenom jedny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatby jsou snad radost a né nadělení :-D ...Jistě,už dlouho.Nic nenechávám náhodě.Mám hned několik svatebních šatů a každá si najde ty své ;-)

      Vymazat
  4. Tak se těším na velký den 😉

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....