úterý 8. června 2021

Larana atelier


 

Luxusní modely od Larany jsou silně návykové,bych řekla.Hrozně se mi líbí,jak paní vše důkladně zabalí,aby se šaty nezmačkaly a převáže to rudou mašlí.Hned to má vyšší úroveň.





Modré,saténové kalhoty přišly už posledně,ale rozhodla jsem se je znovu nafotit a lépe.Na první modelce to nebylo ono.Myslím že teprve nyní se mi podařilo zachytit jejich půvab.Čistá,jednoduchá elegance.



Bílá halenka nevyjde z módy nikdy a je základem šatníku,jak říkávala má babička A ty mají pravdu vždycky!




Letos jsou v módě overaly a tento rozkošný kousek mi prostě nesměl chybět.Krásný vzor.




Krátké,společenské šaty ideální na firemní večírek nebo svatbu také nesmí chybět.







Netuším kam by obyčejný smrtelník vzal tuhle skvostnou róbu,ale do mé vitrínky jsou jako dělané.Ta látka je překrásná.

Všechno je precizně ušité.Zapínání je na zádech na patentky a ještě vše přijde krásně zabalené.Skvost.

Včera mi přišel další balíček,takže se už můžete těšit na další módní přehlídku.Musím Vám to dávkovat postupně.

La Micha & její panenky.

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky Tobě jsem poznala tuhle úžasnou návrhářku ;-)

      Vymazat
  2. Krásné modely, poslední dvoje šaty jsou nádherné.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ty látky jsou hotové umělecké dílo,že?

      Vymazat
  3. Skvelá módna prehliadka. Pre mňa sú top tá biela košeľa, tmavomodré nohavice a overal. Všetko tip-top a elegantné.🤩💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Mary.Ano,ta košile bude top i pro mě a růžový overal si zabrala nakonec pro sebe Barbie Puma,ale o ní zase někdy příště.Děkuji.

      Vymazat
  4. díky za přehlídku. Tak u mě je top první model s modrýma katatama. To je jednoduché, elegantní.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co,mě to focení a převlékání moc baví :-D .Ano,Valérie je v tom kočka samotný model i přes svou jednoduchost má něco do sebe,děkuji Míšo.

      Vymazat
  5. Teda taková nádhera! Závidím:) Valerie je krásná, ta modrobílá kombinace je skvělá! Overal je úžasný a ty flitrové šaty taky! No a ty šaty nakonec takové skvosty! Nádhera!!! A ano prosím dávkuj postupně jinak se předávkuji:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Také mě Valérie mile překvapila jak jí tento model moc sluší.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji.To ano,ale to koneckonců každá švadlena.U každé mi vyhovuje něco,proto se ráda vracím ke každé z nich a pokaždé najdu to,co hledám a chci.

      Vymazat
  7. Krásné modely. Akorát jak máš všechno focené shora, nějak mi to od pasu dolů zaniká... 🤔

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....