sobota 5. června 2021

Navždy tvá,navždy tvůj


 

Dnes je slavnostní den.Koná se svatba Jessy a Gabriela....




Jessy jako každá jiná nevěsta začíná být nervózní...



Krásná nevěsta.Šaty si nechávala ušít speciálně pro tento den a šila Martina P.


Sestry






Novomanželé Anthonyovi






Krásný pár.



VOLNÁ ZÁBAVA PO OBŘADĚ...


Mia: ,,Krásná svatba,Gabe.Škoda,že nevydrželo počasí,ale aspoň,že přes obřad a oběd bylo hezky."

Gabriel: ,,Děkujeme.Jessy vlastně vše zařizovala sama,je to její zásluha."

Marco: ,,Moc gratuluji,tak už patříš také do skupiny ženáčů.Jessy se zdá být skvělou manželkou.Hlavně buďte spolu šťastní."

Gabriel: ,,Děkujeme bratře."




Tasmin: ,,Svatba byla nádherná,že?"

Nick: ,,Lásko,já tomu stejně nerozumím a víš,že mám oči stejně pořád jen pro Tebe,takže věcí kolem si moc nevšímám." a usmál se na svou krásnou ženu.

Tasmin: ,,Kecko.Kde je vůbec Selena?"

Nick: ,,Myslím,že jsem jí viděl u toalet...á už jí vidím přicházet..."


Selena: ,,Páni,nevěděla jsem,že tu bude tolik lidí?!Aspoň se ztratí v tom davu,že jsem tu sama!"

Nick: ,,No děvčata,nechám Vás tu chvíli o samotě a jdu pozdravit novomanžela,hihi..." a odcházel za Gabrielem...


Tasmin: ,,Proboha snad neřešíš,že nemáš doprovod?!"

Selena: ,,Sice příjemné mi to není,ale jak jsem řekla,tady se to naštěstí ztratí!Už mě celkem unavuje chodit všude single...."

Tasmin: ,,To by se dalo změnit,kdyby si každého hned neodkopla!Thomas byl celkem fajn,proč jsi ho nechala?!"

Selena: ,,Nefungovalo by to."

Tasmin: ,,To říkáš,ale o každém!"

Selena: ,,Co Ti na to mám říct?!Nebudu s někým jen proto,abych měla doprovod třeba na svatbu!"

Tasmin si vzdychla a raději změnila téma.Tohle totiž rozebíraly už několikrát!Selena je krásná,chytrá a umí být i vtipná.O muže by neměla nouzi,problém je v tom,že na každém něco najde.Nikdo není dost dobrý!

Tasmin: ,,Máš krásný overal,nový?"

Selena: ,,Jistě,přeci když jdeš na svatbu tak si musíš pořídit něco nového,ne?!Mimochodem,tento luxusní kousek jsem našla v jednom skvělém butiku.Mají tam úžasné modely a kdyby jsi šla se mnou,určitě bychom vybraly něco hezkého a vhodného i pro Tebe!!" a změřila si její šaty vyčítavým pohledem....

Tasmin: ,,Co je špatného na mém oblečení?!"

Selena: ,,Nic,jen to,že to není nové a už jsem to na Tobě viděla!Na svatbu si žena pořizuje nové šaty a to platí i pro hosta!Pokud se někdy budu vdávat,tak osobně Ti pořídím nové šaty!"

Tasmin obrátila oči v sloup,protože Selena je šatníkem a módou posedlá.Už to slyšela několikrát a tak se zase snažila změnit téma...

Tasmin: ,,Podívej?!Nevypadá špatně,co kdyby jsi po něm vystartovala?!" a ukázala na jednoho z hostů...

Selena: ,,Hmm...špatně vážně nevypadá,ale můj typ to stejně není.Navíc přišel s nějakou černovláskou a přitom pořád kouká na tu s tou rudou hřívou,vidíš?!Už zase!!"

Tasmin: ,,Myslíš naší Miu?!"

Selena: ,,Ne,tu v zelenkavých šatech...je to kamarádka nevěsty,jak jsem pochopila..." a dál se děvčata bavila...


Nick: ,,Tak chlape moc gratuluji!!"

Gabriel: ,,Děkuji kamaráde."

Nick: ,,Kde máš svou krásnou nevěstu?!

Gabriel: ,,Odešla na toaletu a Ren jí šla pomoct se šaty..." a dál si přátelsky povídali...


Paulo se na svatbě celkem nudil.Nemá rád svatby,ale musel přijít kvůli Gabrielovi.Je to jeho velmi dobrý kamarád a skvělý zaměstnanec.Jeho pohled zase zabloudil ke krasavici s rudou hřívou a rozhodl se,že se s kráskou seznámí...




Devony si nemohla nevšimnout,že jí neustále vyhledává očima.Líbí se jí.Konečně se rozhoupal a jde k ní.Je zvědavá,protože ví,že nepřišel sám,ale s jinou kráskou...


Paulo: ,,Zdravím,krásná svatba,že?"

Devony: ,,Ano,ale to snad každá svatba je hezká,svým způsobem nebo ne?!"

Paulo: ,,Asi ano.Vlastně já svatby moc nemusím.Přišel jsem jen kvůli ženichovi.Můžu Vás na něco pozvat,šampaňské nebo drink?"

Devony: ,,A Vaší přítelkyni to vadit nebude?!" a byla moc zvědavá na jeho reakci...

Paulo: ,,Nemám žádnou přítelkyni.Ta žena,co se mnou přišla mi dělá jen doprovod...." nestačil doříct svou myšlenku,protože je vyrušila Elloren,které se vůbec nelíbilo,že je vidí spolu a výraz očí u Devony...


Elloren: ,,Zlato,tady jsi.Prosím musíme jít za Jessy a také se bude házet kyticí.Jdeme?!" a Paula naprosto ignorovala.


Devony: ,,Chovala jsi se hrubě Ren!Ani jsi nepozdravila!"

Elloren: ,,Nemyslím si a pak,nemá co otravovat!Viděla jsem ho přicházet s někým jiným,takže nechápu proč se snaží oblbovat jiné?!Na to jsem alergická!!"

Devony: ,,Ale jdi..." a raději nad tím mávla rukou...

O NĚCO POZDĚJI






Svatební kytici chytila překvapivě Selena a to se ani nesnažila....

Tasmin: ,,Super,takže do roka a do dne svatba,jo?!" a mrkla na svou kamarádku.

Selena: ,,Hmm,to jsem tedy zvědavá?!" a šly si dát raději šampaňské...


Paulo byl rád,že narazil na Elloren a zeptal se jí: ,,Máte se mnou nějaký problém,krásko?!"

Elloren: ,,Vlastně ano,co kdyby jste se věnoval své přítelkyni a tu mou nechal být?!"

Paulo chtěl něco říct,ale přišla Valérie: ,,Stalo se něco,drahý?!"


Elloren: ,,Ne,vše je už v pořádku.Jen bych ocenila,kdyby jste si držela svého přítele u sebe,děkuji!" a nečekala na jejich odpověď a naštvaně odkráčela,chce se rozloučit se sestrou,která za pár minut odjíždí na letiště kvůli svatební cestě...

Valérie: ,,Co to mělo být?!"

Paulo: ,,Tím se netrap.Půjdeme?" a nečekal na odpověď,ani se s nikým neloučili a odcházeli...



Novomanželé Jessy a Gabriel Anthonyovi



La Micha & její panenky

12 komentářů:

  1. hezký článek. Šaty nevěsty jsou vážně luxusní, dobrá práce. Také Tasmin a Selena mají šmrncovní ohoz, no hned bych je brala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo.Ano,tyhle šaty se mi moc líbí.Šila je Martinka Paurová.Věřím,tentokrát si myslím,že se mi to povedlo ;-)

      Vymazat
  2. Krásná svatba! A co lidí se tam sešlo! Nevěstě to mooc sluší a ženichovi taky! A že by byly i nové známosti? Jsem ráda že tam byla i Tasmin a Mia! A překvapením je Valerie! Mooc pěkné:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.No a to nebyly samozřejmě všechny lidi,třeba rodiče apd...(bohužel takové panenky nevyrábějí ty ve starším provedení).Prý je to běžné se na svatbě s někým seznámit,já to tedy neznám,ale kdoví,možné je všechno ;-) ?!Patří do Gabrielovi rodiny.Valérie byla jen doprovod,ale to se vše vysvětlí v budoucích článcích ;-) .

      Vymazat
  3. Nádherná svatba. Pěkně nafocené a svatební šaty - luxusní. Nevěstě moooc sluší. Moc pěkně udělané, hezoučké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Za šaty vděčím Martince P. původně šité na NuFace tělo,ale v pohodě oblékne i FR2 ;-) .Děkuji,jsem ráda,že se svatba líbí.Letos si svateb asi užijeme dost ;-) .

      Vymazat
  4. Super, teším sa zo svadby a novomanželom gratulujem.💗 Neveste to veľmi pristane, módny dom Martinka P. opäť nesklamal.🤩
    No, tieto rôzne dialógy medzi svadobnými hosťami boli ozaj veľmi zaujímavé. Uvidíme, čo prinesie ďalšie pokračovanie seriálu u "La Michy".😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary.Tyhle šaty jsou velmi pěkné,také se mi moc líbily.Přiznám se,že byly pro jinou nevěstu,ale když jsem zkoušela různé šaty Jessy,tak tyhle byly prostě TOP.Snad ty rozhovory bavili...No mám vymyšlený celý příběh pro všechny nové postavy,některé budou na sebe navazovat více některé méně.Některé časem půjdou do ústraní a budu psát jen o některých...Uvidíme,jak se vše vivine.Sice scénář mám v hlavě,ale můžu kvůli čtenářům pozměnit a upravit...někdy ;-)

      Vymazat
  5. Novomanželům to spolu moc sluší a vůbec máš všechny velmi elegantně oblečené, jednička s hvězdičkou 👍

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....