sobota 19. června 2021

Larana a její úžasné modely do třetice


 

Dnes Vám moje úžasné modelky předvedou poslední modely od Larany,ale nebojte...mám už další objednávku,ale budu si muset počkat.Má toho opravdu hodně.To mě ovšem neodradí,ráda si počkám.






Úžasný model.Tahle barva je nádherná.Líbí se mi tedy i materiál,moc krásná látka.Při pohledu na tyhle šaty,mám chuť vyrazit někam do baru a dát si nějaký lahodný letní drink.Pro letní párty jsou tyhle šaty jako dělané.

Elloren náramně moc sluší.Opálená blondýnka a žlutá barva je úžasná kombinace.Schválně jsem jí dala i výrazné doplňky.Zlaté šperky a brýle tomu dodávají punc luxusu a barva lodiček a kabelky hravosti a letní nálady.Jsem s výsledkem moc spokojená.





Elloren to zatraceně sluší.Každý chlap při pohledu na ní by musel po ní zatoužit,jak je žhavá a sexy.Vím,že fotek je krapet víc,ale mě se tak moc líbí a nemohla jsem se rozhodnout jen pro pár,tak jsem vložila všechny.




Tahle látka je tak úžasná a lehká...ideální pro letní dny.Takové šaty bych brala.Vlastně ne,já šaty nenosím,ale nějakou halenku nebo top z této látky bych brala určitě.

Jako modelku jsem si vybrala Airlu.Jsem mile překvapena,jak jí šaty sluší.Díky tomu,jak je řešený vršek šatů se ztratí i její plochý hrudník.Nic ve zlém,ale tyto šaty jí lichotí.

Šaty měli být do města,ale nezdají se mi jako na běžné nošení...Spíše je vidím na nějakou oslavu,na svatbu apd...Co myslíte??Nicméně jsou moc hezké i tak.





Zase pěkně zabaleno.Je to požitek,když rozbaluji krabici.Vánoce mám díky panenkám několikrát do roka a to je přeci krásné...



Zlaté,pohádkové šaty jsem si nechávala na závěr.Jsou nádherné.Jako modelku jsem si vybrala Scarlett.Tak hrozně málo jí fotím...Přitom zrovna tuhle krásku mám moc ráda.Škoda,že jsem se nikdy nedostala k tomu sepsat její příběh.Přitom scénář mám do dnes v hlavě.Dala jsem přednost jiným příběhům a hlavním důvodem byl i fakt,že mi utekl její budoucí manžel.Panáček,který by se mi k ní hrozně moc líbil dnes není k sehnání a jen tak nějaký se k ní nehodí.Třeba budu mít štěstí nebo časem vyrobí podobného...







Tak snad se Vám módní přehlídka líbila...to je zatím od Larany vše...,ale mám spoustu jiných novinek,takže se máte na co těšit zase příště.

La Micha & její panenky

14 komentářů:

  1. Nádherné modely, Tvým kráskám to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji,tak s jejich figurou jim bude vždy vše slušet ;-)

      Vymazat
  2. Teda to je nádhera! Eloren ve žluté vypadá opravdu skvěle! Airla v květovaných šatech, taková romantika! A ty poslední no to je Hollywood! Hned jsem si vzpomněla na Marilyn Monroe. Je to božííí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty žluté šaty jsou pecka,že?Také se mi hrozně moc líbí.A já si říkala co mi ty zlaté šaty připomínají,díky ;-) .Moc děkuji.

      Vymazat
  3. Promiň jestli jsem se už ptala, ale nechceš být členem Klubu blogerů? Sběratelů tam zatím moc není:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že jsi se neptala nebo si aspoň nevzpomínám...Co by to obnášelo,nevím jestli bych to stíhala...

      Vymazat
  4. Pravidla jsou tady
    https://klub-blog.blogspot.com/p/pravidla.html?m=0
    Záleží na tobě, jestli se chceš do něčeho zapojit, já jsem se dozvěděla o pár zajímavých blozích

    OdpovědětVymazat
  5. Larana ateliér, tak o ňom počúvam posledné mesiace len samé ódy na radosť medzi plno zberateľkami.😃😊
    Tak tie žlté šaty Eloren nesmierne pristanú. Súhlasím, že kombinácia žltá a ružová i vo mne evokujú ten pravý letný pocit horúčav a dobrej nálady.👗🍧🍦
    Airla, tak na túto Erin mám slabosť zase ja, tie šaty jej veru sadli, nejako sa jej hodia k očným tieňom. Neviem, ale je v nich tiež úžasná.💗 Ja šaty cez leto veľmi rada nosím, ale tieto by som si asi dala na nejakú rodinnú oslavu či svadbu, pôsobia i na mňa viac slávnostne ako "bežne".
    A do tretice, prekrásna zlatá látka, veru pravá hollywoodska star.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A stojí to za to.Vážně její modely jsou TOP.Hodně to pochopitelně dělají ty zajímavé a skvostné látky.Do toho žlutého modelu jsem se zamilovala.S šaty co má na sobě Airla souhlasím,že se nehodí na běžné nošení.Neměli být tak honosné,ale nevadí.Natálka vypadá skvostně,že?Děkuji Mary.

      Vymazat
  6. Krásné šaty. Nejvíc se mi asi líbí ty zlaté 😉 A mimochodem, jaký typ by se k Ti ke Scarlett líbil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Mě se zase líbí ty žluté co má Elloren.Blond vlasy,hnědé oči.Vousy.Chtěla jsem pro ní jednoho konkrétního,ale pořád jsem ho odkládala kvůli koupi jiné panenky a dnes je k nesehnání,bohužel má blbost no!

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....