čtvrtek 17. června 2021

Ach ty dcery!


 

Christian čeká na svou dceru Avril,která přijela strávit léto do Paříže.Těšil se na svou dceru,ale zároveň se obával nepříjemného rozhovoru.Jeho dcera je neuvěřitelně umíněná,po kom to asi má?!




Avril: ,,Ahoj tati.Omlouvám se,že jdu pozdě.Byla jsem ještě v agentuře,ale o tom později..."

Christian: ,,Ahoj dcero.To nevadí,vyřídil jsem si několik mailů a telefonátů.Dáme si oběd?Mám celkem už hlad..."

Avril: ,,Jo jasně.Já si dám něco lehkého,nějaký salát..."

Christian: ,,Bože dítě,jsi jak tyčka tak proč salát?!Mají tu vynikající krevety nebo těstovinový salát?!"

Avril: ,,Tati,jsem modelka a nemůžu se prostě ládovat čímkoliv.Hned je to na váze znát!"

Christian: ,,Nepamatuji si,že by se Tvá matka cpala salátem.Milovala sladké..." a zachmuřil se,protože si všiml,že dcera posmutněla.,,Omlouvám se,nechtěl jsem začínat o Tvé matce..."

Avril: ,,Ne,v pořádku.Vlastně je hezké něco o ní slyšet.Zvlášť od Tebe."

Christian: ,,Jak to myslíš?!"

Avril: ,,Nemluvíš o ní..."

Christian: ,,Možná protože vím,jak nás oba vzpomínka na ní zraňuje."

Avril: ,,Někdy přemýšlím,jaké by to bylo,kdyby se vše událo tehdy jinak..."

Christian: ,,O tom nemá cenu přemýšlet Avril.Minulost nezměníš."

Avril: ,,Já vím.Miloval jsi jí hodně?!"

Christian: ,,Ano.Všechno by bylo jinak,kdybych se tak snadno nevzdal a kdyby mi o Tobě řekla..."

Avril: ,,Nenávidíš jí?!"

Christian: ,,Avril,je mrtvá.Dnes by to nedávalo smysl.Ano,zlobil jsem se na ní,že mi o Tobě nikdy neřekla,ale mnohem větší vztek jsem měl na Tvé prarodiče.Ty jsem obviňoval a svým způsobem je viním ze všeho do dnes.Omlouvám se."

Avril: ,,Já to chápu,i já na ně měla vztek.Zničili jí.Dnes dokážu s nimi komunikovat,ale naše vztahy se změnili po tom všem..."

Christian: ,,Jak jsem řekl.Nemá smysl se otáčet za minulostí,ale dívat se vpřed.Minulost nezměníš Avril,ale můžeš ovlivnit dnešek a změnit budoucnost."

Avril: ,,Díky tati." a oba se na sebe usmáli...

Konečně jim donesli jídlo....




Christian: ,,Jaké máš plány na prázdniny?"

Avril: ,,To jsem Ti chtěla právě tati říct...Budu tady celé léto."

Christian: ,,Vážně?Tak to je úžasné.Dům už je hotový a pokoj si můžeš vybrat jaký budeš chtít..."

Avril: ,,Nebudu bydlet u Vás tati.Promiň.Bydlím u kamarádky."

Christian: ,,Kvůli Izabelle?!To nikdy k nám nepřijdeš?!"

Avril: ,,Tati neber to hned osobně.Bydlím prostě u kamarádky a tečka.Sama mi to nabídla.Pracuje jako modelka a vlastně díky ní jsem se seznámila se šéfkou modelingové agentury tady v Paříži a nabídla mi spolupráci.Dnes jsem podepsala smlouvu.Konečně se všechna ta dřina a to focení začalo vyplácet.Mám velkou radost.Víš jak dlouho jsem si tohle tati přála?!"

Christian: ,,Já Ti to dcero přeji z celého srdce,vím jak moc je svět modelingu pro Tebe důležitý,ale co bude se školou?!Máš poslední rok,ten nejdůležitější?!Doufám,že školu hodláš dodělat?!"

Avril: ,,Neboj se,školu dodělám,ale tady v Paříži."

Christian: ,,Bude to náročné."

Avril: ,,To asi ano,ale nemusíš si dělat starosti tati.Já to zvládnu!"

Christian: ,,Jsi má dcera.Vždycky si budu dělat starosti!Tak to asi nehodláš nastoupit na praxi ke mě do firmy,ani později jako zaměstnanec?!"

Avril: ,,Ráda bych se tati uchytila jako modelka a tady mám velkou šanci!"

Christian si povzdech a raději se pustili konečně do jídla...






Christian: ,,Viděla jsi svého malého bratříčka?"

Avril: ,,Ano,než jsem odletěla jsem,tak jsem se zastavila rozloučit s Fallon a podívat na brášku.Je Ti dost podobný.Fallon je už v pořádku a zdá se,že péči o malého zvládá."

Christian: ,,To je dobře.Kdyby Fallon cokoliv potřebovala může se na mě obrátit,ví o tom."

Avril: ,,Ona Tě pořád miluje tati víš,i po tom všem!"

Christian: ,,Jak to prosím Tě můžeš vědět,říkala Ti to snad ona sama?!"

Avril: ,,Ne to ne,ani nemusí.Mám oči."

Christian: ,,Avril,upřímně doufám,že Fallon na mě zapomene a začne nový život s někým kdo jí bude doopravdy milovat!"

Avril: ,,Ty se vážně už k ní nevrátíš,ani kvůli malému?!"

Christian: ,,Ne,je mi líto Avril,ale nefungovalo by to.Je mi líto,že jsem jí ublížil,ale mnohem horší by bylo zůstat.Vím,že to teď tak úplně nedokážeš pochopit,ale snad jednou sama pochopíš..."

Avril: ,,Pf...no nevím tati.Myslím,že se asi nikdy nevdám.Nechci být pro nikoho záplatou a ani nechci být na nikom závislá jako Fallon.Bez Tebe je skoro jako troska!Drží se kvůli malému.A to není fér."

Christian: ,,To je mi líto...Tak na vdavky jsi ještě dost mladá a pak,až někdy budeš skutečně zamilovaná a někoho milovat,těžko budeš poslouchat rozum.Uvidíš sama..."

Avril: ,,Hmm...raději se tomu vyhnu!A ty a Izabelle jste tedy v pohodě?!"

Christian: ,,Ano.Vím,že jsem ublížil Fallon,ještě dříve jsem ublížil samotné Bells,ale miluji jí z celého srdce.Požádal jsem jí o ruku.Řekla ano.Avril,vím že jí nemáš ráda a chápu to vzhledem k okolnostem,ale bych rád,kdyby jsi jí aspoň akceptovala a šla nám na svatbu.Prosím Tě o to??"

Avril: ,,Páni,to je tedy rychlost?!Tati nevím jestli na svatbu půjdu a to z mnoha důvodů.Zdá se mi to hloupé kvůli Fallon.Také nevím,jestli v té době nebudu mít focení a tak...Nevím,musím si to promyslet..."

Christian: ,,Dobře,chápu to.Nechci na Tebe naléhat.Až budeme vědět přesné datum budu Tě o tom informovat a buď přijdeš nebo ne ano?!"

Avril: ,,Dobře tati,ale nic neslibuji.Už budu muset běžet.Ještě jsem si ani nevybalila,potřebuji si odpočinout.Ráno brzo stávám,protože jedeme k nějakému jezeru fotit."

Rozloučila se s otcem a odcházela.Musí si všechno promyslet.Je jí do pláče,vážně byla tak naivní,že si nalhávala,že po narození malého Chrise dostane otec rozum a k Fallon se vrátí....

Christian se zachmuřeně dívá za svou spěšně odcházející dcerou...





La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. To se nedá svítit! Srdci neporučíš! A Fallon je určitě ráda že má vysněné dítě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a zůstávat s někým jen z lítosti,z povinnosti atd stejně nikam nevede,dříve či později budou nešťastní oba.

      Vymazat
  2. Keď všetky vzťahy sú v živote náročné,🤔 či sú to rodinné, partnerské a pod. Raz bola šťastná Fallon, druhýkrát je zase Bells, majú to tam riadne zamotané. Dúfam, že Christian už si ujasnil, čo ozaj chce a nebude už nikoho zraňovať.
    Teším sa na ďalšiu svadbu.😊 Avril má krásnu blúzku. Pekná otvorená reštaurácia.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano...jen je blbý,že vždy to odnese někdo další...Christian chtěl vždy jen Bells...ano,svateb letos bude u mě dost :-D Děkuji a jsem ráda,že se líbí i restaurace,vím že by to chtělo i bar atd,snad časem...

      Vymazat
  3. No nevím, spíš mi pripada: Ach ti chlapy 🙄

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....