sobota 12. června 2021

Stará přátelství nerezaví


 

Mia s Marcem se přátelí s Christianem a s Izabelle už několik let.Jeden čas se tato parta vídala zvlášť,protože se Christian rozešel s Izabelle.Nedokázali se shodnout na určité věci a rozchod byl tenkrát pro oba dost bolestivý.Každý z nich se s tím vypořádal po svém.

Izabelle nikdy Christiana nepřestala milovat a čekala na něj i v době,kdy on se oženil s jinou.Vzal si svou kamarádku z dětství.Nebylo to šťastné rozhodnutí a Christian brzo pochopil,že to byla chyba.Lásce člověk neporučí a když dva mají být spolu,je asi jedno kolik let musí na sebe čekat,ale pokud to tak má být,tak se k sobě vrátí.




Marco: ,,Bude to znít asi blbě,ale rád Vás zase vidím spolu.Evidentně k sobě patříte."

Mia: ,,Snad to tentokrát bude navždy...Je mi líto Fallon,svým způsobem jsem jí měla ráda.promiň Bells."

Izabelle: ,,Já to chápu Mio.V pořádku.Neplánovali jsme to,ale prostě to tak má být.I mě je líto Fallon,doplatila na svou lásku asi nejvíc.Zase na druhou stranu získala nevlastní dceru Avril a mají spolu úžasný vztah.Pochybuji,že mě se to někdy podaří?!A má synka.Nikdy si nepomyslela,že bude moct mít dítě a vidíš,zázrak se stal..."

Christian: ,,Zlato musíme dát Avril čas.Fallon má ráda,ale časem snad k sobě najdete cestu..."

Mia: ,,Jak se vlastně malý jmenuje,jsou oba v pořádku?!"

Christian: ,,Fallon sice kvůli císaři byla v nemocnici déle,ale oba jsou v pořádku již doma.Netrval sem na tom,ale dala mu jméno po mě."

Mia: ,,To je dobře,že jsou oba v pořádku.Fallon by to asi už zabilo po tom všem,kdyby přišla i o synka?!Máš fotky,viděl jsi ho už?!"

Christian: ,,Mio,byl jsem v nemocnici.Fallon je rozumná.Na všem jsme se dohodli a vše v klidu vyřešili,i rozvod proběhl hladce a rychle.O našeho syna se postarám i když jsme rozvedení a koneckonců i Fallon pomůžu,když bude potřeba,ví že se může na mě vždy obrátit.Fotky jsem poslal Marcovi."

Marco si odkašlal a snažil se změnit téma...Mia od posledního potratu je přecitlivělejší a když se dozvěděla o románku mezi Christianem a Bellou,zlobila se na ně.

Marco: ,,Co dům,už jste přestěhovaný?"

Izabelle: ,,Je úžasný.Ano,už tam bydlíme.Promiň Mio,že jsme nevyužili tvou agenturu,ale chci si to zařídit sama." a usmála se na svou kamarádku.

Mia: ,,V pořádku.Chápu to." a také se na ní usmála.

Christian: ,,Marco,co Tvůj bráška?Jaká byla svatba?Jsem na něj zvědavý,schválně jestli jste si podobní?!" a hlasitě se zasmál

Marco: ,,Svatba jako každá jiná,nevidím v tom rozdíl.Nevěsta byla nádherná a bratr je do své manželky celý žhavý.Nejsme stejní.Snad určitá podobnost mezi námi je,ale povahu máme každý jinou."

Mia: ,,Bude se Vám líbit.Gabriel na rozdíl od mého muže není takový bručoun a je výborný společník.Jessy je chytrá,ctižádostivá a krásná,mladá žena.Nejprve si drží odstup od cizích lidí,ale je přátelská a zábavná,tedy když odsune stranou tu svou ostražitost."

Izabelle: ,,Moc se na ně těším.A kde je vlastně Melody?!"

Marco: ,,Naší malou si vzala na víkend má dcera Tasmin.Mají spolu úžasný vztah."

Christian: ,,Oni neplánují spolu mít vlastní dítě,jak dlouho jsou už manželé?!"

Marco: ,,Dva roky to bylo v červnu.Jsou mladí.Rádi cestují a Tasmin práce baví.Vlastně jsem se jich na to neptal.Není to moje věc a já se necítím být ještě dědečkem!" a zasmál se.

Christian: ,,Chápu Tě,já se své dcery také na určité věci raději neptám." a společný smích.




Izabelle: ,,A co Ellena ve státech,jak se jim tam líbí a jak se jim daří?!"

Ellena je nejmladší sestrou Marca.Se svým mužem se přestěhovala do Ameriky.Není žádným tajemstvím,že Ellena milovala Christiana,kdysi spolu chodili,ale to je dávná minulost...

Marco se zachmuřil: ,,Volá čím dál tím méně.Prý se mají dobře,ale kdoví?!Lukas se vrátil k námořnictvu a Ellena je vlastně pořád zavřená doma.Tasmin s Nickem tam před časem byly pár týdnů a z toho co mi řekli radost nemám.Nevím,co si o tom myslet?!" a pokrčil rameny

Christian se chápavě na Marca podíval a Marco si moc dobře pamatuje,jak Christian ho varoval před budoucím švagrem...

Změnilo se téma...




Marco: ,,Christiane nedáme si doutníček u mě v pracovně?Dámy by si mohly mezi tím popovídat soukromě." a mrkl na Christiana.Ten s radostí souhlasil.Sám chtěl něco s Marcem probrat osobně...





A ženy probíraly zase své záležitosti...




Následující den v Christianově domě...

Izabelle: ,,Včera jsem se bavila dobře.I když Mia se mi zdá trochu jiná než dříve..."

Christian: ,,Lásko nesmíš si to brát příliš osobně.Pravdou sice je,že s Fallon se dost spřátelily,až jsem sám zíral jak moc,ale Marco mi říkal,že od toho posledního potratu se Mia změnila.Je více přecitlivělá atd,představ si,že i se svým bratrem se rozhádala kvůli dětem?!Rosalie to doma s dětmi nezvládala,po půl roce se vrátila do práce a mají chůvu.Mia prý hrozně zuřila,ale co může dělat?!Je to jejich věc.Je to přitom škoda,že jejich vzájemné vztahy se tak zhoršily,protože celkem spolu dokázaly vycházet,myslím Rosalie s Miou i přes společnou minulost....To je stejně zvláštní,že?!Ty se s Rosalie nevídáš?!"

Izabelle: ,,To jsem nevěděla...Dvojčata jsem viděla v těch prvních měsících...Rosalie mi nic neřekla,vlastně to u nich vypadalo,že je vše v pořádku...Pak jsem se doslechla,že je už zase v galerii,ale neřešila jsem to.Je to jejich věc.Jednou jsem potkala Daniela s dvojčaty a vypadal spokojeně.Dlouho jsme spolu nemluvili...Zkusím jí po víkendu zavolat...nebo bych se mohla v galerii i zastavit a donést jí její oblíbený koláč..."

Christian: ,,To je dobrý nápad.Aspoň zjistíš co a jak...Co my,chceš jít do divadla nebo někam na večeři?"

Izabelle: ,,Nikam se mi nechce,Tobě ano?"

Christian: ,,Vlastně také moc ne.Ale něco mě napadlo..." a začal Izabelle masírovat krk,protože moc dobře ví,jak to miluje...

Izabelle: ,,Hmm...to je tak příjemné..."





Christian se zvedl s křesla i s Izabelle a odnesl jí na pohovku,kde hodlal pokračovat...




Christian: ,,Bells,vezmi si mě.Vím,není to zrovna nejromantičtější žádost o ruku,ale miluji Tě.Už nám v cestě nic nebrání.Vezmeš si mě?!"

Izabelle: ,,To myslíš vážně?!"

Christiano: ,,Ano,myslím.Vezmeš si mě tedy??"

Izabelle: ,,Ano,ano,ano..." a ztratili se vzájemných polibcích a v těle toho druhého....


La Micha & její panenky





11 komentářů:

  1. Moc hezké setkání! Líbí se mi jak si žijí! Mají krásné bydlení a ty detaily v interiéru! A ona bude další svatba! Tenhle rok si to asi všichni chtějí vynahradit, těším se, já jsem nikdy na žádné svatbě nebyla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,také závidím svým panenkám.Mají luxusní život a já nemám pomalu v čem chodit,protože raději koupím jim :-D .Letos bude svateb asi hodně ;-) .Byla jsem na bratrově svatbě.Jinak všechny mé kamarádky jsou ještě neprovdané a jedna je sice i rozvedená,ale když se vdávala,tak v té době jsme se ještě neznaly.

      Vymazat
  2. Zase jsem si tak trochu připomněla všechny tvoje příběhy. Bylo jich hodně a byly moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Věrko.Některé postavy jsem nechala zmizet a pro některé bylo potřeba dozrát atd...Život je tak proměnlivý,takže žádný příběh svým způsobem nekončí,vždy může nastat zvrat ;-)

      Vymazat
  3. To sú mi novinky.😲 Toľko informácií naraz, musela som si tie nové i staré deti troška oživiť, ale už sa opäť vyznám.😃 Ešte mám dobrú pamäť. Dôležité je, aby boli všetci šťastní a spokojní. Najmä Fallon.🤔 A som zvedavá na manželstvo Elleny.😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super,že jsi se z orientovala ;-) .S Ellenou to bude problém.Panenku jsem prodala,byl to úmysl,takže její postavu i s manželem jsem uklidila do Ameriky a jen čas od času bude někde nějaká zmínka o nich...

      Vymazat
  4. Tahle parta už tu dlouho nebyla :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že asi bude další svatba 😊😉

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....