neděle 27. června 2021

Růžovou nechci!


 Byl krásný letní den.Michelle ho strávila s Jackem a malou na koupališti a později cestou domů se zastavili v cukrárně.Ještě probírali různé přípravy kolem svatby...Dohadovali se kvůli barvě...,když v tom si Michelle všimla jejich přátel Adriany a Olivera.Zamávala jim a dala jim najevo,ať přijdou a přisednou si...


Oliver: ,,Čau,co řešíte?!"

Jack: ,,Michelle chce,abych si vzal růžovou kravatu!"

Oliver: ,,Pochopitelně,přeci musíš ladit k nevěstě?!" dobírá si kamaráda a směje se...

Jack: ,,Tě praštím.Ty máš růžový oblek?Co vím,tak Adriana má mít růžové šaty,tak aby jste ladili?!" a ušklíbá se...

Adriana: ,,O nás nejde.My ladit nemusíme." a směje se

Michelle: ,,Nevím proč z toho děláš takovou katastrofu?!Co je špatného na růžové kravatě?!"

Jack: ,,Všechno.Je to holčičí barva!Já si růžovou kravatu nevezmu a tečka."

Ještě chvíli se bavili a pak se probudila malá...


Jack: ,, A kam jste vyrazili vy dva,co?!"

Oliver: ,,Jdeme do kina.Máme ještě čas."

Přátelé se ještě chvíli bavili a rozebírali různé věci až byl čas se rozloučit a jít...




Dvojice se dívá,jak přátelé odcházejí už k domovu...

Oliver: ,,Stejně je to zvláštní pohled vidět Jacka,jak veze kočárek?!Michelle ho změnila!Uvidíš,že si nakonec tu zatracenou kravatu kvůli ní vezme?!"

Adriana: ,,A to je špatně,že se učí jeden od druhého?!Já si myslím,že jsou spolu opravdu šťastní?!A to je přeci dobře,ne?!"

Oliver: ,,Souhlasím,jen si prostě nemůžu zvyknout na nového Jacka no."



O PÁR DNÍ POZDĚJI



Jack hlídá malou...

Michelle: ,,Určitě to zvládneš?!?" volá z koupelny Michelle na Jacka...

Jack: ,,Jistě.Nejsem žádný idiot a nebudu jí hlídat poprvé,ne?!"

Michelle: ,,Já vím,že ne,ale dnes jí máš na starost celý den.Budu dlouho v práci,to víš svatby a pak jdu na tu terapii..."

Jack: ,,Kotě já to zvládnu,neboj.Kdyby hořelo,volám mámě.Stejně počítám,že se tu jakoby náhodou zastaví.Víš,že malou zbožňuje?!Zvládneš to,myslím tu terapii?!Kdyby něco,tak zavolej.Dorazím hned!"

Michelle: ,,Zvládnu to.Jsem velká holka,neboj."

Jack: ,,Ok." a políbí se...



Když se rozloučí,tak Jack zavolá na Michelle: ,,A víš co?!Přeci jen si tu zatracenou kravatu tedy vezmu..."

Michelle se otočí a pošle mu vzdušný polibek a prohlásí: ,,S ničím jiným jsem ani nepočítala..." a směje se...



La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. to je prča, vidět Sparrowa s miminem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty dva jsou spolu tak roztomilý! Jack s malou je srandovní! A Michelle je opravdu půvabná, moc jí to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano,baví mě.Moc děkuji.Pro Michelle mám slabost.Je celkem vtipný,že se jedná o obyčejnou panenku Barbie,žádný sběratelský klenot,ale pro mě je to velká srdcovka.

      Vymazat
  3. Keďže už svadba bola a ja komentujem spätne, tak vieme už všetci fanúšikovia Tvojich príbehov, že Jack si tú kravatu nakoniec dal.😃 Michell neuveriteľne pristanú tie bledoružové šaty. Krásne farebne sadli k jej čiernym vlasom.💗
    Páči sa mi i ten rozkošný retro kočík.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary.Kočárek mám dlouho.Byl na něco jiného,ale protože jiný pro panenky nemám,tak se mi nyní hodil.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....