pátek 2. července 2021

Lilith Blair Natural High,má Nailah


 Basic Doll 2021 - The Nu Face Collection,Lilith Blair Natural High

Tuhle krásku jsem tedy vážně neplánovala.O to větší radost mám,že si ke mě cestu přeci jen našla.Mám jí doma pár dní a nemůžu se jí nabažit.Jsem jí okouzlená.

Přišla nová,komplet od Míši H.Jedná se o kolekci Basic,takže toho na sobě moc neměla.Takový sportovní úbor bych řekla.Kraťasy a sportovní podprsenku.Nic moc pro mě.Ovšem modré sandálky jsou zajímavé a jednoduché zlaté šperky nikdy neurazí.Nicméně já jsem si jí stejně chtěla obléknout podle sebe,takže dnes jí uvidíte hned v několika různých modelech.Předem se omlouvám za hromadu fotografií,ale ona stojí za to,vážně!

Dostala nádherné jméno,které jsem speciálně vybírala pro ní.Nailah - jméno je orientální a v překladu znamená "krásná žena" a tou ona rozhodně je!



Nailah je nádherná.Překrásná tvářička.Má úžasnou kombinaci těla,vlasů a očí.Vyhýbala jsem se panenkám s tmavým tělem.Né snad protože bych byla rasista,ale kvůli tomu,že těla se časem zabarvují do žluta,zelena apd...Upřímně,zjistila jsem,že i ty světlá těla se časem zabarví.Výrobci upozorňují,že vadí světlo,ale tak do prčic kde je člověk má mít vystavované,ve sklepě?!?Takže už to moc neřeším jaký má panenka odstín těla,protože každé se časem různě zabarví,což je k vzteku za ty nehorázné sumy,ale nic s tím neudělám.







Má dlouhatánské vlasy,velmi krásné.Ach,co bych za takové dala....

Nádherné oči.Málo panenek má hnědé oči a já jich ve sbírce moc nemám,takže krásná změna.Tahle má okouzlující,podmanivý pohled.



Nailah bude slušet asi všechno.Výhoda krásných lidí/panenek.




Původně měl být jiný článek,ale nemohla jsem to vydržet a musela jsem Vám Nailah ukázat.Dříve jsem nestíhala fotit a psát články,ale našla jsem si systém,který funguje a nyní mám jiný problém...nestačím články vydávat a v počítači se mi hromadí!




Nailah je prostě nádherná,jsem z ní vážně nadšená....Jsem zvědavá,jak se bude líbit Vám?!

La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Teda já jsem si říkala která z vás si ji pořídí! Je krásná! Půvabná, taky bych chtěla takový vlasy v tom se shodneme:) Sluší jí všechno že? To oblečení je super! Moc se mi líbí, nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkem je nás dost co jí máme ;-) .Tato panenka se dost povedla a získala si své obdivovatelé.Moc děkuji,ano je fakt moc krásná a mám z ní velikánskou radost.Pořád bych jí fotila!A ty její vlasy,pro ty by asi každá ženská vraždila,jsou nádherné!!!Ještě jednou děkuji.

      Vymazat
  2. Táto Lilith je jednoducho nádherná. Po vyzlečení zo cvičebného outfitu sa z nej stala dokonalá bohyňa.😍 Aj mne sa páči kombinácia tmavej pleti a hnedých očí. Z outfitov sa mi viac páči v šatách od Barbie Look a v čisto bielom overale. K Nailah Ti srdečne gratulujem.😊🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherná, gratuluji. Taky ji asi budu potřebovat 😉

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....