pondělí 9. října 2023

Pandořina skříňka - část druhá


 Je pondělí,čas oběda...

Devony: ,,Jdu na oběd,jdeš také?"

Marion: ,,Ne,díky.Najím se později.Potřebuji něco dodělat a objednat látky.Běž sama."

Devony: ,,Dobře.Nebo Ti můžu oběd přinést?"

Marion: ,,Nemusíš.Dojdu si na jídlo,až to tu dodělám..."

Devony: ,,Dobře,tak zatím pa." a odešla



Devony odešla na oběd a Marion se pustila do objednávek.Nebyla ani v polovině,když slyšela dveře.

Myslela si,že Devony se vrátila z oběda dříve nebo něco zapomněla...



Devony to nebyla...

Adam: ,,Ahoj Marion." ta překvapeně vzhlédla...





Marion: ,,Co tu děláš?Vypadni!"

Adam: ,,Rád tě vidím.Přišel jsem si promluvit..."

Marion: ,,A o čem?!Jestli bude vhodnější kravata či motýlek na svatbu?!"

Adam: ,,O tom mluvit vážně nechci.Přišel jsem si promluvit o nás,vysvětlit Ti..."

Marion: ,,Není žádné my a vysvětlil si mi to už dávno.Gratuluji k bohaté nevěstě,rodiče radostí dělají salta hádám?!"

Adam: ,,Marion..." a udělal krok k ní




Marion: ,,Stuj!Nechci nic slyšet a nemusíš se obtěžovat s nějakým trapným vysvětlováním.Ušetři nás toho.Nemusíš se bát,Tvé snoubence nic neřeknu,jestli jsi přišel kvůli tomu.Dostane své luxusní svatební šaty,jsem profesionál."

Adam: ,,Tohle není fér,zasloužím si pár minut Tvého času..."

Marion: ,,Fér?!No ty jako špičkový právník víš nejlíp,že nic není fér..."

Přišla Devony a nestačí se divit...Bylo je slyšet až ven...

Devony: ,,Neruším?Přinesla jsem oběd nakonec pro nás pro obě,ale můžu zase odejít..."

Marion: ,,Nerušíš.Pán je právě na odchodu!"




Adam: ,,Ještě to neskončilo Marion...Přeji krásný den dámy." a odešel



Devony: ,,Jsi v pohodě?Kdo to sakra byl?!"

Marion: ,,Zamkni prosím a přines jídlo.Bude to na dlouho.Dnes už neotevřeme..."

Devony: ,,Vezmu i ty špagety,co jsem nám přinesla k obědu a možná by to chtělo i čokoládu,jak tak koukám..." a odešla do skladu pro jídlo a vše potřebné,raději vezme i krabičku s kapesníky...



La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. No tak to jsem zvědavá co se z toho vyvine! Vypadá to dost zajímavě! Jsem ráda že se zase ukázala Devony:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že příběh zaujal...Devony je kráska...

      Vymazat
  2. Devony je tak nádherná, vždy ju rada vidím. Tak som zvedavá, čo bude ďalej :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marion je nádherná, zaslúži si chlapa na správnom mieste
    🙂 Adam si myslel, že len tak príde akoby nič.... Teším sa na pokračovanie.🌝

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já mám tuto panenku ráda...Tak spoustu chlapů si myslí,že ženská nezapomíná...To jsem ráda,že příběh zaujal...

      Vymazat
  4. Babivera - pěkné, moc pěkné. Pošramotilo se mi komentování, tak píšu alespoň takto.

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....