sobota 21. října 2023

Poppy Parker Beach Date - Chloe


Poppy Parker je z dárkové sady MYSTERY DATE,což je název hry "Rande na slepo".V této kolekci bylo několik dvojic.Mám panenku z dvojice Beach Date (Plážové rande).

Panenka nová není.Kupovala jsem jí z druhé ruky a byla to náhoda.Tato Poppy se mi líbila,ale nabízeli jí za vysokou cenu a jedna naše sběratelka jí nabídla k prodeji za slušnou cenu a tak jsem po ní skočila.Mám z ní fakt radost.Mám samé blondýnky a brunetku žádnou.

Koupila jsem jí nahou.Její originál oblečení bych stejně nepotřebovala (plavky).Panenka měla jiný účes,ale ten jí neslušel a já měla jinou představu.Nejsem žádná kadeřnice,ale dopadlo to dobře,ne?

Panenka dostala nové šaty a krásné jméno:Chloe





 Krásné šaty jsou od Larany.





Má krásnou tvářičku.Brunetka a hnědé oči + světlé tělo je prostě pecka.







Luxusní kostýmek,který má na sobě Chloe a žluté šaty + hnědé legíny jsou nové a to od Jany Edrové.

S Janou jsme si plánovaly dát kávu už dlouho a nikdy to nedopadlo.Musela jsem si od ní koupit panenku a i oblečení,aby konečně přijela :-) .Bylo to úžasné odpoledne.Pochlubila jsem se jí se svou skromnou sbírkou.Jana se zdála být nadšená a hlavně jako švadlena obdivovala oblečení od jiných švadlen.Krásné odpoledne.




Zde je má současná sbírka Poppy Parker kromě s růžovými vlasy - tu jsem nakonec poslala dál.

Vidíte několik nových šatů od Jany a značkové nákupní tašky jsou od Mary.





La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Nová členka panenkové rodiny Chloe je moc hezká, taková elegantní i sexy. Oblečení je super jako vždycky! Překvapuje mě že jsi dala pryč Lovely?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.To víš,někdy zkrátka musí někdo z kola ven.Byt není nafukovací a já panenky nehromadím,nemám to ráda.

      Vymazat
  2. Je naozaj luxusná a ty si z nej spravila nádhernú dámičku. Krásne rozbíja tie tvoje blond Poppynky.

    OdpovědětVymazat
  3. Abych byla upřímná, mně ta růžová nikdy moc nepřirostla k srdci ;-) Chloe je krásná a mezi blondýnkami pěkně vyčnívá. Holky máš hezky oblečené i vyladěné, paráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžová né každému sedla,to je fakt.Moc děkuji.

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...