pátek 15. prosince 2023

Večeře


Marion připravila večeři pro sebe a Adama.Vyjímečně u ní zůstane až do rána,protože Sofia odletěla na vánoční nákupy a za přáteli do New Yorku.

Adam: ,,Lásko,vypadá to výborně.Nevěděl jsem,že umíš vařit?"

Marion: ,,Ještě nevíš,jestli se to dá jíst?!"

Adam: ,,Určitě ano.Jsem to ale idiot!Také jsem mohl přinést nějaké ty květiny,že?"

Marion: ,,Stačí víno..."

Adam: ,,Ale květiny jsem mohl a měl vzít také.Příště."

Marion: ,,A co jsi přitáhl v té velké papírové tašce?"

Adam: ,,Dárky.Ale ty dostaneš až později..."





Marion: ,,Tak co jídlo,chutnalo?"

Adam: ,,O tom nepochybuj.Jsi skvělá kuchařka."

Marion: ,,Děkuji,že jsi mi pomohl sklidit nádobí a tak..."

Adam: ,,No,trochu jsem to dělal ze sobeckých důvodů..."


Nenechal jí tápat jaké byly jeho úmysly a začal se jí dotýkat a líbat...








La Micha & její panenky
 

4 komentáře:

  1. Ti dva se jednou sežerou:) Ale tomu nejde poroučet. Těším se jak to půjde dál. A copak dělá Sofie když ji nikdo nevidí ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle vášeň je dost návyková a celkem i nebezpečná...Sofie odletěla za přáteli a na vánoční nákupy do New Yorku ,kde má rodinu i přátelé.Později za ní přiletí i Adam...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...