pátek 8. prosince 2023

Dárek


 

Sofia si domluvila schůzku s Marion,jednak potřebovala narychlo šaty na vánoční ples a také je jí její přítomnost příjemná.

Sofia: ,,Marion,moc děkuji,že tak narychlo přijmeš mou objednávku.Vážím si toho."

Marion: ,,V pořádku,ještě Tvé šaty vmáčknu mezi ostatní zakázky.Jen co budou hotové,tak Ti je kurýrem pošlu."

Sofia: ,,Jsi hrozně moc hodná.Ještě jednou děkuji.Né jen za šaty,ale i za chvíli,kterou mi věnuješ.Je mi jasné,že toho máš teď mnohem víc než obvykle."

Marion: ,,Ano,je toho teď dost.Plesy,zimní svatby...Pořád něco.Naštěstí mě má práce pořád baví."

Sofia: ,,Jak se jinak máš?Vypadáš jinak,možná zamilovaně?"

Marion: ,,Mám se fajn.Zamilovaná?!To se Ti asi jen něco zdá..."

Sofia: ,,No uvidíme...Možná mi po Novém roce řekneš víc o svém objevu?"

Marion bylo skoro zle.Nevěděla,jestli Sofie jen tak plácá nebo něco tuší či snad dokonce ví?!!





Marion: ,,Co vlastně plánujete o svátcích?!"

Sofia: ,,Jako každý rok.Vánoce strávíme s mou rodinou.Pak večírky a plesy.Znáš to.A jaké jsou Tvé plány?"

Marion: ,,Takže tu ani nebudete?"

Sofia: ,,Přesně tak.Odlétáme dvacátého a vracíme se až v lednu."

Marion: ,,Tak to máte nabité..." - zvonil jí mobil,omluvila se a hovor přijmula... "Sofie,omlouvám se,ale budeme se muset rozloučit.Volala zákaznice,že dorazí o hodinu dříve..."

Sofia: ,,Jo jistě.Nebudu už zdržovat.Přeji krásný advent,ať se z práce nezblázníš a krásné svátky vánoční.A štěstí,zdráví lásku v novém roce."

Marion poděkovala a také jí popřála...




Sofia jí předala dárek.Marion to zarazilo,tohle opravdu nečekala.Nicméně,ze slušnosti poděkovala a dárek přijala.Rozloučily se a Sofia odešla...




La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Chudák teď to musí tajit. Začíná mi být Sofie líto. Uvidíme jak se to bude vyvíjet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Narovinu?Je mi líto obou. Nikdy bych nevěřila chlapovi,který si dokáže užívat se mnou a doma už na něj někdo čeká. Pokud by si později přeci jen vybral život se mnou,pořád bych čekala,kdy a kde ho zaujme zase někdo...

      Vymazat
  2. Neviem si predstaviť, že by som sa stretávala so ženou, ktorej muža milujem. Som zvedavá, čo bolo v darčeku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život někdy sám připraví nečekané okamžiky apd...O dárku jsem se nezmínila ani v dalších článcích,co v něm bylo (co si ženy dávají,navíc Sofia je bohatá)

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...