sobota 18. listopadu 2023

Mia a nové tělo


Mia se dočkala po letech nového těla.Ty stará těla špatná nebyla,ale tělo FR2 je mnohem hezčí a sexy,lépe se i obléká.Také to byla má premiéra,ještě jsem nikdy nepřendávala hlavu a bála jsem se,ale šlo to dobře a kupodivu na tom žádná věda není.Stačí jen mít fén.Na netu najdete různá videa,jak na to.





 

Tento model se mi na ní moc líbí.Mie vždy slušely výrazné barvy i vzory,patří to i k jejímu charakteru.








Mia je sexy ve všem.Patří mezi mé oblíbené panenky.






La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Nové tělo je super! Taky jsem jednou přendavala hlavu. Jde to dobře ale bála jsem se abych ji něco neulomila. Mia je teď taková víc sexy a modernější že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Také jsem se bála,ale už jsem zvládla dvě panenky a v pohodě.Je zajímavé,jak nové tělo jí tak změnilo - k lepšímu.Tomu bych ani nevěřila,kdybych to neviděla na vlastní oči.Moc děkuji.

      Vymazat
  2. Rozhodně jí nové tělo prospělo. Přeci jen FR2 je mezi tělíčky určitě top.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to úžasná bábika a nové telíčko ju už vystretlilo úplne medzi jednotky medzi IT.

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....