neděle 5. listopadu 2023

Touha


Je neděle a ošklivo.Marion si udělala svůj oblíbený drink a trochu bude pracovat na tabletu.Potřebuje odpovědět na několik mailů a udělat objednávku látek a nití do salonu.Nikoho dnes nečeká,k ní nikdo nechodí...




Byla sotva v půlce,když někdo zvonil...




Přišel Adam,tak toho by tu nečekala ani v divokých snech.Chce si promluvit,ale daleko se nedostanou...

Začnou se líbat a strhávat ze sebe oblečení.Než se vzpamatují,tak leží v posteli...





 Adam: ,,Pořád na Tebe myslím.Nemůžu si pomoct.Myslel jsem,že je to za mnou,ale od té chvíle,co jsem Tě znovu viděl,po tolika letech,všechno je zpět."

Marion: ,,Pořád Tě miluju..."


A už bylo zbytečné plýtvat dál slovy.Milovali se vášnivě a dlouho.Nemohli se nasytit jeden druhého.





Adam: ,,Bylo to úžasný.Chybělo mi to,ta naše souhra..."

Marion: ,,Ano i mně se po Tobě stýskalo v mnoha věcech.Byl jsi můj první..."

Adam: ,,Nezapomněl jsem..."

Marion: ,,Neměl by jsi už jít?"

Adam: ,,Chceš abych odešel?!"

Marion: ,,Ne,ale nechci aby jsi měl doma problémy..."

Adam: ,,Odjela..."

Marion vstala a oblékla si župan...



Adam: ,,Co se děje?"

Marion: ,,Jak to bude dál?Necháš si nás obě?Když bude pryč,tak přijdeš a jinak budeš s ní?!"

Adam: ,,Marion,já to takhle neplánoval.Stalo se.Chápu,v jaký jsme situaci,ale momentálně s tím nic udělat nemůžu.Dej mi čas,prosím..."





Adam: ,,Já Tě miluju.Dej mi trochu času to vyřešit..."

A znovu se pomilovali...




Adam: ,,Nechce se mi,ale musím ještě dodělat nějakou práci k soudu..."




Adam: ,,Ozvu se...Nezapomeň,že Tě miluju..."

Marion: ,,Nápodobně..."

A odešel...



ZA NĚKOLIK DNÍ




Marion: ,,Jdeš pozdě..."

Adam: ,,Omlouvám se.U soudu se to zaseklo."




Marion: ,,Máš hlad?Můžu Ti ohřát večeři..."

Adam: ,,Promiň,ale nemám tolik času..."





Adam: ,,Chyběla jsi mi,jsi tak krásná..."







Adam: ,,Omlouvám se,ale budu muset už jít...Ozvu se..."

Marion: ,,Miluji Tě."

Adam: ,,Nápodobně..."





La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. No to je situace! Drzoun drzý má před svatbou a on chodí za jinou. Chudák Sofia. Jenže tomu se poroučet nedá prostě si nemůžou pomoct. Jsem zvědavá jak se to vyvine!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej...Nu chlap no...Jsem také zvědavá...

      Vymazat
  2. Tak toto je velice zaujímavé. Som zvedavá, ako to dopadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já,protože příběhy píšu za pochodu a někdy měním podle čtenářů...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...