pátek 3. listopadu 2023

To je situace


Sofia jde na první zkoušku svatebních šatů k Marion...




Zkouška proběhla v pohodě a Sofia je nadšená.Marion nezklamala její očekávání.Ty šaty jsou nádherné už nyní.




Sofii se líbí přístup a profesionální jednání i jaké služby a pozornosti Marion a její salon nabízí.

Sofia: ,,Nechtěla by jste se mnou někdy povečeřet,Marion?"

Marion: ,,Ano,ráda." - co také na to říct?!

Sofia: ,,Tak prima.Zítra se Vám to hodí? (Marion přikývla) Tak objednám stůl k Maxovi na šestou."

Marion: ,,Prima,tak zítra."

Sofia: ,,Bude to fajn,ráda Vás víc poznám.Jste mi moc sympatická.Tak zítra..." a odešla




 NÁSLEDUJÍCÍ VEČER




Sofia: ,,Marion,můžeme si tykat?"

Marion: ,,Ano,jistě..."

Sofia: ,,Tak prima.Bude to hned takové příjemnější...Marion,pověz mi něco o sobě,prosím?"

Marion: ,,Ale co?Můj život není nijak extra zajímavý.Mám salon,který mi zabírá hodně času.Musím plnit termíny a vymýšlet nové střihy do dalších sezon."

Sofia: ,,Naopak,zní to velmi zajímavě.Můžu vědět detaily?A co muži,máš přítele?"

Marion: ,,Momentálně ne.Vlastně bych stejně neměla čas."

Sofia: ,,Aha,škoda.Jsi velmi hezká.Sympatická,milá a chytrá.Vypadá to,že se najíme bez Adama..."

Marion: je celkem překvapená.Nevěděla,že by tu měl být také?! ,,A kde je?"

Sofia: ,,V práci,jak jinak.Není to poprvé,kdy nedorazil včas.Tak si objednáme a mezi tím mi řekneš něco o své práci..."

Objednali si jídlo




Objednaly si jídlo,které je naprosto fantastické.Tato restaurace patří mezi ty nejlepší ve městě.

Sofia: ,,Sice sladké se snažím nejíst,ale dortíku neodolám.Dáš si také?"

Marion: ,,Jistě a ráda.Mají tu luxusní dezerty." Marion samotnou překvapilo,že si mají o čem povídat a za normálních okolností by si dokázala představit mít za kamarádku někoho jako je Sofia...





Konečně dorazil Adam...

Adam: ,,Dobrý večer a moc se omlouvám,že jsem dámy nechal čekat."

Sofia: ,,Nic nového...Navíc my jsme tedy nečekaly.Jsme již po jídle.Odskočím si na toaletu a můžeme si jít sednout společně někam do baru nebo tu ještě posedět..." a odešla na toaletu...










Marion se zvedla...

Marion: ,,Už půjdu.Řekni Sofii,že mě rozbolela hlava a jela jsem taxíkem domů..."

Adam: ,,Počkej... a chytnul jí rychleji než mu stačila utéct... tohle nedávám.Seděl jsem v kanceláři a odpočítával,jak dlouho Vám může zabrat večeře..."

Marion: ,,To je mi líto.Myslíš,že tohle já jsem chtěla?!Myslíš,že je mi příjemné sedět a hrát si na kamarádku s Tvou přítelkyní?!Ne,opravdu ne!"

Adam: ,,Ovšem,že vím,že Ti to není příjemné...Bohužel jsi jí padla do oka a chce se s Tebou skutečně přátelit..."

Marion: ,,Nevím,jestli to zvládnu.Pokusím se něco vymyslet a vymluvit se proč nemůžu...Už musím jít..." vyškubla se mu a spěchala pryč...

Tolik toužil se za ní rozběhnout...





La Micha & její panenky

4 komentáře:

  1. Takže Adam je její expřítel ! Chudák Sofia nic netuší. Oběma to moc sluší! Jsem zvědavá jak to se to bude vyvíjet dál, Sofia je moc krásná ale to Marion taky! Snad ke svatbě dojde, nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,poznali se v době studií na vysoké škole.Jestli chceš vědět víc podrobností,tak se je dočteš ve článku,kde jsem představovala samotného Adama.No uvidíme jaký zvrat nastane a co bude dál...

      Vymazat
  2. No to teda bude asi ešte zaujímavé :-)

    OdpovědětVymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...