středa 15. listopadu 2023

Poppy Parker Pretty Pink


 

Dovolte mi,abych Vám představila svou novou Poppy Parker.Je mým narozeninovým dárkem.




Jedná se o mini dárkový set.

Panenku navrhl Jessy Ayala a je to jeho první Poppy Parker,kterou navrhl.



Panenku jsem neplánovala do doby,než jsem jí viděla na YouTube od jednoho sběratele,který má úžasná videa a tam jsem se do ní zamilovala.

Natož,že se jedná o mini dárkové balení,tak panenka nebyla ani drahá.Panenka má dva páry chodidel (ploché a podpatkové),dva páry dlaní,stojan,oblečení,které se skládá ze dvou párů punčoch a bot.Sukně,halenka,body a něco jako kabátek (nevím jak to nazvat) a dvě sady šperků + kabelka s čelenkou.

Má krásné vlasy a časem určitě účes změním.Nebyla jsem si jistá malbou obličeje,ale v reálu jsem si z ní sedla na zadek.Fakt mě dostala.Moc se mi líbí.

Je velmi fotogenická,jak zjistíte...Dnes bude asi hodně fotek,ale nemohla jsem si pomoct.Vyjímečně jsem spokojená s výslednými fotkami.





Kožich k ní nepatří,ale kvůli barvě jsem neodolala a musela jí ho vyzkoušet...








Je vážně fotogenická...








Růžová jí sluší...






Top šel hodně špatně zapnout...zdál se malý...





Nemá ještě jméno...Hrála jsem si se jmény Aurora nebo Bell,ale nejsem si jistá...




La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Je strašně krásná, taky se mi moc líbí. Má krásný obličej, líbí se mi to výrazné obočí. Vlasy má nádherné! Těším se na ni v příběhu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ještě nemá jméno a nevím přesně jakou roli bude mít.Neplánovala jsem jí,takže budu muset něco vymyslet...

      Vymazat
  2. Je krásná, taková porcelánová, jemná. Gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je fakt nádherná a tá jej blúzka :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Jsem do ní blázen.Má pěkný obličej,vlasy i krásné oblečení.Musím říct,že tato panenka se povedla komplet!

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...