neděle 16. června 2024

Poppy Parker Suited for Travel (Paloma)



 

Novou Poppy Parker mám už nějaký čas,ale dřív jsem se k ní nedostala a přiznám se,také jsem nevěděla zda zůstane...

Jedná se o W Clubovou panenku - Poppy Parker Suited for Travel (Vhodná pro cestování je volný překlad).Ve výbavě má dva komplety oblečení,sadu šperků a různých dalších doplňků,jako bot,kufříku apd...

Nejvíc se mi líbí květinové body a kulatá sukně ve stejné látce.Pak má pouzdrovou světle modrou sukni a krátký kabátek.

Líbí se mi obličej,ale popravdě tenhle odstín vlasů jí nesluší.Nechápu,proč není třeba bruneta ve světlém odstínu?!Asi proto jsem uvažovala o jejím prodeji,ta barva vlasů je děs.





Jako výbavu má luxusní.





Teprve v těchto šatech,jsem objevila její půvab.Šaty jsou nové,od Martinky P.





Tak co na ní říkáte?!


La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Je pěkná, ale nemusím ji mít. Mám Miss Independence. Její protiklad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Její oblečení a doplňky jsou nádhera ale ona má opravdu divnou barvu vlasů. Takovou do žluta, moc jí nejde k pleti. Ale aspoň to není tuctovka a v těch nových šatech je hvězda !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty vlasy jsou na ní rušivé...Ale v těchto šatech se mi moc líbí,to ano...přesto pořád váhám,zda zůstane...

      Vymazat
  3. Je krásna, ale trochu mi vadia tie svetlé pery a samozrejme žlté vlasy s rovnou ofinou, ale výbavičku má naozaj luxusnú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ty rty se mi právě líbí,mám ráda nude odstín a né křiklavou růžovou a červenou co mají ve zvyku dávat.

      Vymazat
  4. Má nádherné laní oči, ofinka jí dává taková zajímavý pohled. Za mě je velmi povedená a líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Pořád nevím,zda nechat či poslat dál...

      Vymazat

Ach ty dcery...

  Belle si užívá nákupy a společnost vedle známé modelky Avril... Valérie: ,,Zdá se,že holky si rozumí?" Sofia: ,,Ano,tak snad konečně ...