pátek 21. června 2024

Mix fotek jen tak pro radost


Mia - má srdcovka.Dostala nové,lepší tělo před časem.Tyhle letní šaty jsou jako pro ní šité.Připomíná mi moderní verzi Ariel...






Něžná kráska.Tahle okatá Poppy Parker se mi hrozně líbí.




Některé panenky fotím málo a uvědomuji si to.Jako například tato krásná Vanessa se jménem Connie,teprve čeká na svůj příběh.Model se skládá z halenky a ze sukně.





Další má srdcovka.Tvář Eugenia.Tu opatruji jako diamant.Moc se mi na ní líbí tento luxusní koženkový komplet.




Část mé sbírky.Vitrína dostala nové pozadí se kterým jsem konečně spokojená.






Obětovala jsem několik polic ve skříních,abych panenkám mohla udělat pokojíčky...





Tuhle baculatou barbie miluju a brzo se vrátíme k jejímu příběhu...Nechala jsem si ušít speciální kostýmy...






La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Moc krásné fotky! Líbí se mi ten komplet co má Connie, ten je bomba:) A ty orientální kostýmy! Ten tmavě modrý je nejhezčí:) A tu Barbie v něm jsem dlouho neviděla, je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky :-) Mia je tiež moja veľká favoritka. Zamilovala som si túto IT už pred rokmi u Katky. Je jedinečná. Nádherné modely a modelky do nich máš. Teším sa na Andrii príbeh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ano,vím,že pro tuhle konkrétní Vanessu máš také slabost.Potřebuji pokračovat v příbězích,ale nějak jsem se zasekla a není čas,bohužel...

      Vymazat

Ach ty dcery...

  Belle si užívá nákupy a společnost vedle známé modelky Avril... Valérie: ,,Zdá se,že holky si rozumí?" Sofia: ,,Ano,tak snad konečně ...