sobota 17. srpna 2024

Ach ty dcery...


 

Belle si užívá nákupy a společnost vedle známé modelky Avril...






Valérie: ,,Zdá se,že holky si rozumí?"

Sofia: ,,Ano,tak snad konečně Belle bude jednou také spokojená."

Valérie: ,,Je to s ní pořád těžké?!"

Sofia: ,,Popravdě?!Je na zabití a už mi někdy dochází trpělivost."

Valérie: ,,A promluvila sis o ní s Leem?"

Sofia: ,,Pokoušela jsem se o to."

Valérie: ,,Měla jsem celkem štěstí v tom,že nám Avril problémy nedělala,když jsem se začala vídat s jejím otcem.Pravda,ona je starší než Belle.Ale předchozí manželka Christina,Izabelle si užila své s ní."

Sofia: ,,Fakt?A proč se vlastně Christian rozvedl?"

Valérie: ,,On se nerozvedl.Ovdověl.Izabelle zemřela po krátké vážné nemoci,rakovina.Christiana to zlomilo.Dost pil a celkově to vypadalo,že nad životem zlomil hůl.Velmi jí miloval.Řekl mi celý jejich příběh."

Sofia: ,,To jsem nevěděla.Omlouvám se za neomalenost."

Valérie: ,,Nemohla jsi to ani vědět."




Sofia: ,,Chystáte se někam na dovolenou?"

Valérie: ,,Syn se vrátil z tábora a příští pátek odlétáme na společnou dovolenou do Mexika,jsem celkem nervózní z takové dálky.Ale těšíme se,to ano.Jak bylo na Sicílii?"

Sofia: ,,Nádherně.Tedy,pokud Belle zrovna neprudila." a smích


O NĚKOLIK HODIN POZDĚJI




Leo: ,,Už jsi doma...užila sis den?Áá vidím,že jsi vykoupila všechno."

Belle: ,,Něco jsem jim nechala." a smích

Leo: ,,A co Tvá nová kamarádka?"

Belle: ,,Je úžasná.Chtěla bych být také modelka.Řekla,že jsem velmi hezká a mám na to..."

Leo: ,,To vím také,že jsi krásná..."

Belle: ,,...ale být modelkou je celkem dřina,co povídala..."

Leo: ,,Každá práce,pokud jí děláš pořádně a chceš něčeho dosáhnout stojí velké úsilí...Na co máš tyhle šaty?"




Belle: ,,To ještě nevím,ale jsou krásné a sluší mi.A také mi dělají vetší prsa."

Leo: ,,Ty nepotřebuješ větší prsa!"

Belle: ,,Ty tomu nerozumíš..."

Leo: ,,Ne,ani nechci."




Belle: ,,Tati?"

Leo: ,,Co potřebuješ?Další boty,šaty..."

Belle: ,,Ne.Chtěla jsem se jen na něco zeptat...Vezmeš si někdy Sofii?!?"

Leo: ,,Jak tě to napadlo?!"

Belle: ,,Tak ano nebo ne?!?"

Leo: ,,Jaká je správná odpověď?" smích

Belle: ,,Ptám se vážně.Požádáš jí o ruku?"

Leo: ,,Nepřemýšlel jsem o tom.Proč se na to vůbec ptáš?"

Belle: ,,Každá ženská o tom sní a je jedno kolik jí je.Myslím si,že na to i čeká a pokud to neuděláš,tak nás ehm tedy Tebe opustí."

Leo byl zaskočený takovým rozhovorem...: ,,Něco Ti snad říkala?!"

Belle: ,,Ne.Takže?"

Leo: ,,Belle,jsem zaskočený.O tomhle jsem vážně nepřemýšlel."

Belle: ,,No,tak možná by jsi o tom měl začít přemýšlet...A už běž,chci si vyzkoušet znovu ty šaty a mají přijít holky..."

Leo odešel a měl o čem přemýšlet...




La Micha & její panenky

7 komentářů:

Ach ty dcery...

  Belle si užívá nákupy a společnost vedle známé modelky Avril... Valérie: ,,Zdá se,že holky si rozumí?" Sofia: ,,Ano,tak snad konečně ...