pátek 28. března 2014

Happy Holidays Barbie Doll 1998

Special Occasion - Happy Holidays Series - Happy Holidays Barbie Doll 1998.
Speciální edice.
Tvář Mackie.


Tuhle nádhernou Mackie,mám už docela dlouho.Koupila jsem ji tak,jak vidíte na MMB za směšnou cenu.Nevím,jestli byla panenka hraná,ale je v perfektním stavu.Okouzlila mě svou tvářičkou.V té době,jsem dávala hodně přednost tvářím Mackie.A ty krásné slavnostní šaty,tak ty se mi také velice moc líbí.Šaty jsou ze sametu,mají širokou sukni,která drží hezký tvar díky růžové spodničce(nevím,jestli se tomu tak správně říká,ale asi chápete,co tím myslím).Dále k šatům a samotné panence patří růžovo - černý "šál",černé,klasické lodičky.Panenka má jednoduché stříbrné náušnice s prstýnkem a co se mi moc líbí,má růžový lak na nehtech(pouze na rukou).Bohužel se mi to nepodařilo pořádně vyfotit!Krásně,vyčesané vlasy a v nich trůní třpytící se diadém.
Panenka se jmenuje Felon.Ať se Vám líbí.


Její šaty jsou vážně skvost.Moc se mi líbí a myslím si,že ani skutečná žena by si neudělala v nich ostudu.



Moc se mi Felon líbí v tomhle elegantním kostýmku.Skládá se z dlouhých kalhot,bílé halenky a černého kabátku.Mám ho ušitý na zakázku od paní Martiny.Vidíte?Vlasů jsem se ani nedotkla,jak je mým zvykem!Nemám to ani v plánu,protože se mi její účes moc líbí!




Děkuji za Vaší pozornost.
Krásný víkend,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....