pondělí 31. března 2014

Velké změny

Hezký večer Vám všem.
Panenky Barbie,které mám Vám ještě představit jich už moc není a některé jsou dokonce i prodané.Převážně tedy ty Playline Barbie a Ken.Ale rozhodla jsem se k činu,že udělám čistku ve své sbírceMrkající.Přeci jenom byt nemáme nafukovací a vitrína už také byla dost těsnáSmějící se!
Mám oblíbené některé více a některé méně a pak ty,které mi tolik k srdci nepřirostly.Dala jsem k prodeji jednu,dvě a zjistila jsem,že jsem jejich prodej ustála,takže pokračuji v tom,co jsem si umanula.Tím Vám chci oznámit,že pokud někdo z Vás má zájem,nahlédněte na mé stránky na MMB(třeba si vyberete?)Usmívající se.
Zatím na svém blogu budu pokračovat ve představování panenek,které mám nebo už jsou prodané.Až to bude konečné,tak mám v plánu vyfotit svou stálou sbírku a pak dám fotky těch,které už nemám.
Dále se chci s Vámi podělit o tom,že na panenky Barbie jsem v žádném případě nezanevřelaMrkající.Jen už budu více přemýšlet,když si budu chtít nějakou koupit a více zvažovat,jestli o ni vážně tolik stojímSmějící se.Také jsem se zakoukala do nového sbírání,které je teprve v počátku,ale o tom někdy jindyMrkající!
Děkuji za Vaší pozornost a krásný večer,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....