čtvrtek 3. dubna 2014

Daria Shopping Queen Doll 2005

Fashions - Model Of The Moment - Daria Shopping Queen Doll 2005.
Z kolekce Gold Label.
Designers: Robert Best.
Tvář: Daria.


Panenku jsem koupila novou,originál zabalenou za skvělou cenu.Její původní obleček dnes neuvidíte,mám ho připravený pro jinou panenku.Jedná se o krátkou sukni,sáčko a jejich látka mě trochu připomíná pytlovinuUsmívající se.Růžová šifónová halenka s krátkým rukávem,bílé páskové sandále a luxusní kožená,bílá kabelka.Dále k panence patří náramek a náušnice a dokonce má i růžové spodní kalhotkyMrkající,ale jak už jsem se zmínila.Originál obleček bude na jiné panence,budete si muset počkatSmějící se.
Má Daria prošla změnou.Původní účes mě nijak neoslovil a tak jsem jí je rozpustila a vyzkoušela jsem tu horkou vodu,protože pořád měla na hlavě takový "bobek".S výsledkem jsem nakonec byla i spokojená.Panenku jsem pojmenovala Sofia.
Náhodou jsem našla na MMB na prodej šatičky od Darii Celebutante,které se mi moc líbily a tak jsem je koupila s úmyslem je dát mé Sofii.Světle modré šaty s volánky a spodničkou jsou moc šik.Můžete posouditMrkající...


Abych řekla pravdu,tak v modrých šatech se mi Sofie líbí více,než-li v jejích originálních.


Pohled na šaty od Darii Celebutante.K šatům patří černé silonky,odpovídající střevíčky a kožešinový šál.Nic z toho už nemám,pouze šaty.



Sofia


Má hezkou malbu tváře.


Musím Vám oznámit,že tato panenka byla součástí mé sbírky krátce.Nechala jsem si její originál oblečení,protože je mám na jiné panence a ty světle modré šaty také,ale Sofie je už pryč.

Děkuji za Vaší pozornost,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....