neděle 20. dubna 2014

Sapphire Sophisticate Barbie Doll 1999

Sapphire Sophisticate Barbie Doll 1999.
Tvář: Superstar.


Panenku už mám pár let a koupila jsem jí na MMB.Nebyla nová,účes se již rozpadal a lem šatů se už třepil,ale tehdy se mi moc líbila.Pořád má své kouzlo.
Nikde jsem neobjevila,že by se jednalo o sběratelskou panenku a tak jsem jí přiřadila k Playline panenkám.Podle mě se jedná o tvář Superstar.Má dlouhé a velice husté,lehce zvlněné hnědé vlasy,které jsem dala relativně do původní podoby.Panenka má náhrdelník a krásné náušnice,patřil k ní i prstýnek,ale ten s ní nepřišel.Moc se mi líbí šaty,které se skládají ze dvou dílů.Jedná se o samostatnou sukni a kabátek,který má velké uplatnění.Kabátek by byl hezký ke klasickým černým kalhotům například.Dále k panence patří klasické modré lodičky.Má zajímavě řešené kalhotkySmějící seMrkající.Jmenuje se Scarlett.



Šaty se skládají ze samostatné sukně a kabátku.Zapínání mají na suchý zip.



Zajímavě řešené kalhotkySmějící se.


Scarlett



Chápu,že né každému se tato panenka bude líbit.
Přeji hezký den,La Micha & Barbie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...