středa 23. dubna 2014

1.část - Princové

Nyní je také čas,abych Vám představila princové a mládence z mé sbírkyMrkající.


Prvním princem v mé sbírce je Stefan.Je z filmu o Barbie Růžence z roku 2002.Koupila jsem ho na MMB a je to už nějaký ten rok zpět.Údajně měl být hraný,ale mě se zdá v pořádku.Modrooký blonďák a celkem pohyblivý.Ná zádech má knoflík a po zmáčknutí vydává svatební pochod,královské fanfáry a pár vět v angličtině.Líbí se mi jeho oblečení.


Princ Stefan z filmu Barbie Růženka 2002.



Princ Stefan.




Barbie a kouzlo Pegasu 2005
Kena jsem zakoupila u nás v hračkárně a byl to vůbec můj opravdový Ken od Mattela.Měla jsem z něj obrovskou radost,už proto,že je celokloubový.Má opravdové vlasy a zajímavou tvářUsmívající se.Většinou se moc nelíbí,ale na mě působí velice mile a sympaticky.Ve filmu se jmenuje Aidan,ale já jsem ho pojmenovala na Dominiqa.


Aidan - z filmu Barbie a kouzlo Pegasu 2005


Dala jsem mu jméno Dominiq.


Princ Dominiq.





Barbie a 12 tančících princezen 2006 - královský švec Derek

Koupila jsem ho na MMB,nahého a hraného.I tak vypadá dobře.Opět brunet,modré oči.Vlasy nejsou gumové a tělo je opět pohyblivéSmějící se.Oblečení není originální,ale vypadá v něm dobře.Říkám mu Alex.


Princ Alex


Tělo je dost pohyblivéMrkající.



Tak to byla 1.část a já Vám děkuji za pozornost.
Přeji hezký den,La Micha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....